Endre visningsnavn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) - Endret 30. mai 2011 av Tao is Taokaka Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Gratulerer! Vet hvordan det er å ha modem Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 I år 2005 hehe, den er kjip Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Gratulerer! Modem er ikke så veldig gøy akkurat Endret 30. juni 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Grattis! Modem er jo artig da..Kommer sånne kule lyder fra det! Eller ikke? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ikke fra den vi hadde hvertfall. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 fyfaen for ein far du må ha! Har ADSL vore tilgjenglig 3 år? og du ikkje fått den minste linja ein gang? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det burdwe vært lover for å beskytte barn sånn at de ikke må oppleve ADSLfritt liv. PC Bjørnen trøst deg med at i mange generasjonenr kommer du til å være en martyr og et fyrtårn for dem som lever i modemhelvette Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har modem enda ..... snufs, men om drøye to uker, har jeg 2mbit CAN'T WAIT Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Akkurat nå sitter jeg på ISDN Er oss besteforeldra mine, går så tregt at jeg nesten ikke gidder å surfe Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Når til og med besteforeldrene til folk, har fått ISDN, er det så til de grader på tide at jeg adsl! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Grattis :!: Jeg har det er ADSL selv.....Det er drit tøft Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Når til og med besteforeldrene til folk, har fått ISDN, er det så til de grader på tide at jeg adsl! Hah, bestefar har da hatt ADSL i lang tid. Han bruker det bare til mail, null surfing Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hadde modem til for to månedar eller noke sann. Har ADSL no da. Savna den pipelyden på modemet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Velkommen etter, har hatt ADSL i 2 år Det er en herlig følelse de første par ukene, spesiellt hvis du er vant til 56k modem i mange år før det. Jeg hadde brukt vanlige modem i 10 år før dette, medførende hysteriske foreldre endel ganger pga høye tlf regninger. (lenge før internett også) Så dabber moroa av litt og det blir en selvfølgelighet, som alt annet. Jeg fikk knapt sove de første dagene fordi jeg måtte sjekke om downloads var aktive fremdeles, om jeg kunne starte nye downloads osv. Satt med DC++ og kazaa oppe døgnet rundt omtrent..fikk liksom ikke sove godt hvis jeg ikke kunne se at inn/ut lysene var på hele tida, merkelig. Kunne våkne opp midt på natta, tusle bort i ørska, slå på skjermen og sjekke downloads..tilogmed begynne å søke etter nye ting hvis alt var nedlastet. Til slutt ble jeg bare lei av å alltid måtte laste ned noe og bremsa ned, det er jo ikke sånn at hvis man ikke laster ned forsvinner ADSL'n tross alt. Endret 27. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gratulerer! Kan ikke si at jeg vet hvordan det er å ha modem, vi har hadde ISDN i fem seks år, og har nå hatt ADSL en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå