KjellV Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Har fått oppdrag fra en kamerat: Sette sammen PC til familien hans (de sitter på en 450MHz nå). Tenkte egentlig jeg skulle gjøre det billig, og kjøpe tilnærmet denne som Playmofetish har satt opp (kjøpte den til noen andre her i bygda, de er storfornøyde og jeg er imponert over maskinen). Problemet er at hverken PSData, Netshop eller Komplett har denne boksen (AOpen XC Cube EZ18 lenger. Er noen andre nettbutikker jeg aldri har handlet hos før som har den, men vil helst ikke prøve ut nye butikker når jeg handler til andre. Dumt for de hvis det blir noe krøll. Et fint alternativ til oppsettet jeg linker til over hadde vært fint. Har selvsagt plukket ut noe selv. Dette er en del dyrere, dog meget fremtidsrettet (kommer mange nye prosessorer og skjermkort man kan sette i systemet, og harddisk er selvsagt ikke noe problem). Folka bruker ikke så voldsomt mye data. Er en gjennomsnittlig familie kan man si. Barna spiller litt, gjør litt skolearbeid på maskinen og foreldrene leser litt aviser på nett og bruker nettbank. Takker for gode svar Endret 19. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som vet noe om støynivået på skjermkortet og boxed-kjøleren til prosessoren? Ble en slags bump dette, men har jo gått en stund nå Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som vet noe om støynivået på skjermkortet og boxed-kjøleren til prosessoren? Ble en slags bump dette, men har jo gått en stund nå Kamerat av meg har dette, og jeg merker ikke noen uholdbar støy. Syns faktisk det var ganske så støysvakt... Men, det er opp til øret som hører.. Ellers, synest oppsettet så greit ut! Men, er skjermkortet 6600GT? GT er definitivt den beste versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå