scarface15 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 som topic sier; hva trenger jeg for å koble mp3-spillern min til bilradio-cdspillern? Mp3-spillern er en Asono (ettellerannet) utgått modell på 20gb. gjerne link =) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 enten kjøpe noe som omformer lyd til radiosignaler som itrip, bare for vanlige enheter (er vel ulovlig i norge). Eller se om cdspilleren i bilen har en aux in inngang, og dra en kabel fra den til mp3spilleren. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Du trenger mest sannsynlig en sånn her, ja: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301351&cks=PRL Den kobler du til i steden for hodetelfoner. Så stiller du inn bilstereoen din på den valgte frekvensen(radio altså) og setter mp3 spilleren på play. Da sender den lille boksen radio signaler over i den frekvensen du har valgt(noen har fast frekvens også). MEN jeg har desverre ikke prøvd dette, så håper noen med erfaring kan svare på om det er noe særlig kvalitet på disse radio senderene? Mvh Espen Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har sett noen comments og epinions av sånne greier. Svært mange som er skuffet. Hva med den gamle kassettadapteren? Eller skifte ut bilstereoen med en som tar MP3 på CD? Bare forslag. Har en med kabel selv. Og CD-spilleren jeg brukte for noen år siden ga litt feil lyd. Minidisc funket meget bedre. Har enda ikke prøvd MP3 spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå