andrz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Det er vel nevnt i tittelen... Et annet spm.: hvilket klientkort er best?????????? Endret 19. juni 2005 av andrz Lenke til kommentar
runel Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 S-versjonen av WRT54G har ekstrafunksjonen Speedboost, dette gir 35% bedre ytelse, men kun i bruk sammen med Linksys sine Speedbooster WLAN-kort Antenneutgang er R-TNC-plugg Lenke til kommentar
andrz Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hvilke kort har speedboostfunksjonen da, jeg vet at det er Linksys kort, men hvilke?? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Generelt de som slutter på (G)S. Spesifikasjoner på linksys sin hjemmeside. Speedboost virker forøvrig mot andre kort også, men gir da max 20% forbedring. Speedboost hjelper best ved godt signal og har liten/ingen effekt hvis det blir svakt. Ved ADSL(1) hastigheter vil man ikke behøve speedbost, men det vil hjelpe ved filoverføringer i nettverk. Lenke til kommentar
andrz Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hvilken antenne-tilkobling er det på WRT54G??? Lenke til kommentar
andrz Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Sry, nå ble det mye tull.. Det er RP-TNC, men hvor kan jeg få tak i kabler som gjør om til RP-TNC?? Lenke til kommentar
andrz Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) hehe, dobbelpost Endret 19. juni 2005 av andrz Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 GS har også dobbelt så stort flashminne. Det er også noen store forskjeller på de forskjellige revisjonene av router'ne. Lenke til kommentar
Crow Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 RP-TNC (eller er det R-TNC?) er altså ikke det samme som RP-SMA? Det siste er såvidt jeg forstår standarden for eksterne antenner for slikt utstyr. Om jeg skulle bygge en ekstern antenne til WRT54G/S, kan jeg da få tak i RP-TNC plugger til dette bruket noen plass?`Eller finnes det en RP-SMA til RP-TNC pig-tail å få kjøpt? Lenke til kommentar
6502 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg mener og tror det er TNC størrelse på ant.pluggen. Men der min TNC plugg er utstyrt med innvendig gjenge (som en mutter) og er av han-type, burde den vært av hun-type... Det er noe som heter N-plugg, lurer på om det er det riktige valget... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 F.Y.I. TNC og N er to forskjellige typer plugger og er ikke kompatible. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå