Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg fylte akuratt 16 år og har hatt oppkjøring på moped på skolen i hele 10'ende. Så da skal jeg ta skrittet fram til mopedlappen og det å få lov til å prøvekjøre med bil. det jeg helt vil ungå er å ikke klare teoriprøva, derfor lurer jeg på om noen kan gi meg noen linker til sider med lesestoff om akuratt dette, det bør vel være på norsk i og med at det er norske regler jeg skal lære meg Takker for alle tips Christian Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 skal du ha info til teoriprøve til bil eller moped? uansett kan du kjøpe prøver her: http://www.zensor.no/ db.no skal også ha en test hvis jeg ikke husker feil for klasseb førerkort http://www.dagbladet.no/dinside/2000/12/06/231867.html Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Var jo helt ok de, men på den første linken så var det kun tre gratisspørsmål, og den andre syntes jeg var veldig bilrelatert. Jeg er ute etter Mopen/Scooter tester/lesestoff Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vel, jeg har vel bare peil på klasse B-tester, men her er da et par: www.teoriproven.no www.bilmc.no Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk Noen som har sider med lesestoff også? Jeg vi også spesielt vite hva alle skiltene betyr, for jeg er faktisk ikke helt sikker på alle Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ingen? Sorry bump, men regna ikke met at noen ville svare mer. Jeg er nå ute etter lesestoff, altså trafikkteori, og mopedrelatert stoff Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan du ikke bare kjøpe en lærebok da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) *Dobbel* Endret 21. juni 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
loqron Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Her er en bra side: Øving til mopedprøven Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Her er en bra side: Øving til mopedprøven Den var veldig bra Akuratt det jeg var ute etter Jeg har kjøpt meg en bok nå, "Veien til mopedførebevis" Skal begynne å lese i morgen, da reiser jeg på treningsleir en uke. Det er ikke så viktig lenger, men hvis noen har noen fler sider så post dem gjerne her Lenke til kommentar
loqron Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Her er en test til Her kan du teste trafikkskilt ferdighetene dine Trafikkskilt test Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 teoriprøven til klasse M(moped) www.prove.no Lenke til kommentar
lboy72 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Her er en bra side: Øving til mopedprøven 4387817[/snapback] Her også: Mopedprøver på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå