egkro Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kan jeg montere Radeon kortet inn i en Dell Optiplex GX280 MT (minitower) Den har ca. 300 W PSU og en slot for PCIe-16. Må jeg bytte PSU'en til en større og fobedre kjølingen i kabinettet ? Er det ellers noe som må modifiseres ? Kabinettet har ATX formfaktor tror jeg. Er det noen som vet, så håper jeg på raskt svar, da bestilling av kortet allerede er utført ! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 300 w kan være litt lite, men jeg synes du skal vente å se. det kan faktisk funke. kjølingen i kabinettet ville kanskje vært lurt å fikse litt på, men nå vet ikke jeg hvor bra den er fra før av da... kortet er stort, å det betyr mindre luftegjennomstrømming Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ATX er bare en vanlig standard, de fleste har ATX så der ikke noe problem Lenke til kommentar
egkro Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk for kjapp respons. Leste i et review av Radeon kortet at det krevde minst en 400 w psu. (cons). Er det standard mål/ festeanordning på PSU, slik at de passer i alle typer kabinetter. (Av samme form) ? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 De fleste psuer er standardstørrelse. Men ville sjekket først i ditt tilfelle, siden Dell ikke følger alt av standarder. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hva jeg kan huske trenger Radeon X800 XT en 300W PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå