Gå til innhold

"Tett" i halsen

Grundig

Anbefalte innlegg

Heisann.

I går fikk jeg det man kan kalle et ekstremt allergi-anfall og jeg nøys vel godt over 50 ganger. I går kveld kjente jeg at jeg var "tett" og slikt i halsen, men håpet det skulle bedre seg over natten. Det gjorde det selvfølgelig IKKE. Stemmen min er fullstendig forvrengt, det føles ut som om noe blokkerer i halsen og jeg må hoste veldig hardt for i det hele tatt få opp noe av det slimet som har slått leir i halsen min. Noen som har vært borti det samme? Er det all nysingen som har gjort det eller er jeg rett ogslett blitt skikkelig forkjølet? Hva er det beste å gjøre for å løse oppp all driten som har festet seg i halsen? Noen gode forslag? Håper på gode anbefalinger fra dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, ikke 50 på rad. Når jeg gikk på barneskolen og det var ekstremt mye pollen ute nøys jeg 100 ganger i løp0et av kort tid. Da var jeg så snørrete og jævlig at læreren bare måtte sende meg hjem. Det var jævlig det :(

Takk for seriøse forslag, skal prøve ut noen av de :) Keep them coming!

Lenke til kommentar
Sett at man faktisk oppnår en tidels orgasme( elns) hver gang man nyser, så må det jo være ganske digg å nyse 50 ganger :p

Det er ikke spesielt digg å nyse kraftig mange ganger etter hverandre... Jeg nyser meg til blods hver gang jeg prøver å slå plenen, og det er IKKE digg...

Lenke til kommentar
Sett at man faktisk oppnår en tidels orgasme( elns) hver gang man nyser, så må det jo være ganske digg å nyse 50 ganger :p

Det er ikke spesielt digg å nyse kraftig mange ganger etter hverandre... Jeg nyser meg til blods hver gang jeg prøver å slå plenen, og det er IKKE digg...

Må være den eneste nytten jeg ser i at jeg er allergisk mot alt er grønt, slipper å klippe plenen når jeg er hjemme om sommern :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...