Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan sove lenger om morgenen?

Mafiabåss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite triks er å ha nytt sengetøy. Jeg sover som en stein når jeg har lagt nytt sengetøy på sengen.

La meg 01:00 og våknet klokken 15:30, noe må være galt med meg denne helgen. Kanskje fordi at jeg slukket skogbrann natt til lørdag? :hmm:

Sykt, jeg reddet en familie fra pipebrann, natt til lørdag! :ohmy:

Sorry for OT

Lenke til kommentar
Gjør som meg. Sett deg ned foran PC'en og se et par filmer til tjaa rundt klokka 6.00 :) Da kan jeg love deg at du kommer til å snorke til langt ut på ettermiddagen. Fatter ikke at det er mulig å bli lys våken klokken 7.00. Har jo problemer med å komme meg opp før 11-12 i ferien og i helgene :p

EDIT: skriveleif

Second that :p:whistle:

Lenke til kommentar
Et lite triks er å ha nytt sengetøy. Jeg sover som en stein når jeg har lagt nytt sengetøy på sengen.

La meg 01:00 og våknet klokken 15:30, noe må være galt med meg denne helgen. Kanskje fordi at jeg slukket skogbrann natt til lørdag?  :hmm:

Sykt, jeg reddet en familie fra pipebrann, natt til lørdag! :ohmy:

Sorry for OT

Det var da voldsomt med action da. Hvorfor skjer det aldri slike ting her? :whistle:

Lenke til kommentar
klokken 8 er jeg oppe... la meg 2 i natt.

Stakkars menneske.

Våker som regel i 11-tiden, men blir liggende for jeg har ingen nevneverdige problemer med å sove mer :p

Nytt sengetøy funker alltid bra om du vil sove ekstra.

Sitte oppe lenge og ha det mørkt men samtidig kjølig på rommet.

Lenke til kommentar
Gå på dass før du legger deg.

Regel #1 spør du meg. I 99% av tilfellene der jeg våkner av "meg selv" er det urin som er årsaken. Enten må man drikke som faen før man legger seg, så man våkner tidligere og kan sove videre, ellers så må man ikke drikke noe på et par timer før man legger seg.

Prøvd med ett glass vin når du (trådstarter) går og legger deg? Funker alltid for meg... da sovner jeg som en stein og sover lenge :p dunno why :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...