Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan sove lenger om morgenen?

Mafiabåss

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, det er at jeg automatisk blir lys våken kl 7 vær eneste dag.

Derfor må jeg legge meg tidlig ellers så blir jeg så sykt trøtt, så kan noen gi tips til hvordan jeg skal sove lenger?

Ligger i sengen i en time og prøver og sove, men jeg får det bare ikke til :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd å legge deg i 3:00 tiden? tviler sterkt på at du kommer til å våkne etter bare 4 timer med søvn da.. :p

ellers kan du prøve å døyne, for så og legge deg om kvelden igjen, da vil du sikkert sove langt ut på dagen og dermed ikke bli trøtt før etter 24 om natten og dermed kunne sove til 12 tiden neste dag ;)

Lenke til kommentar
Våkner du 7 selvom du legger deg sent?

Ja det er problemet :(

Prøv å vær oppe til 7 så legger du deg :!:

:roll:

Enn hvis han er oppe til 8, hva skjer da? :D

Serriøst, du er heldig!

Bare ved å vente med å legge deg til klokken er 8 om morgenen, så får du muligheten til å reise tilbake i tid :w00t:

Lenke til kommentar

Gjør som meg. Sett deg ned foran PC'en og se et par filmer til tjaa rundt klokka 6.00 :) Da kan jeg love deg at du kommer til å snorke til langt ut på ettermiddagen. Fatter ikke at det er mulig å bli lys våken klokken 7.00. Har jo problemer med å komme meg opp før 11-12 i ferien og i helgene :p

EDIT: skriveleif

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Et lite triks er å ha nytt sengetøy. Jeg sover som en stein når jeg har lagt nytt sengetøy på sengen.

La meg 01:00 og våknet klokken 15:30, noe må være galt med meg denne helgen. Kanskje fordi at jeg slukket skogbrann natt til lørdag? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...