HoaXed Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Som sagt i emnet, jeg sitter nå ute for å sole meg på hverandaen, og tok like gjerne med meg min kjære datamaskin ut på hverandaen. Nå som det endeli sol og greier, skulle man tro at alt var okei, men neida.. Er det noen som har ett lite forslag te hvordan jeg kan se bedre. Etter at det er spå himlade lyst ute er skjermen så sinnsykt lys, og vanskelig å se. Noen som har ett forslag?? Kan det være forskjell fra skjrm til skjerm, isåfall kan jeg bytte den ut med en lg.. NB. Sola er bak skjermen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Legg et teppe over deg og skjermen, mørkt og varmt Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ta en pappeske og lag deg en "hette" slik som på bildet: OBS: Hvis du har en CRT og bruker teppemetoden, pass på at du ikke dekker til skjermen og stenger for ventilasjonen. Da kan det bli varmere enn du ønsker... Geir Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis du prøver å sette opp kontrasten og sette ned lystyrken (kanskje bare sette opp kontrasten), så blir det kanskje litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå