Targa_PC Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei Jeg synest den "nye" prisguiden er litt tungvint. Den er fin med tanke på bruk av bilder. Men det blir mange klikk for å finne fram. Men det er en liten pussighet, i feltet grensesnitt er ikke "alle" satt som opningsvalg men SCSI. Eks: harddisk størrelse valg alle omdreiningshastighet valg alle grensesnitt valg SCSI ( hvorfor ikke alle ) type valg alle You fix Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hos meg står "Alle" som startvalg under grensesnitt.... Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Kan det ha noe med nettleser, jeg bruker Opera. Den lille pussigheten er tilstede, for meg, ved cd/dvd og harddisker. Ellers er det en glede og se at den Post reklamen er flyttet Lenke til kommentar
toretors Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Går man inn på prisguiden fra hardware.no sine sider vil man fremdeles få en oversikt over alle kategorier til venstre på siden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kan det ha noe med nettleser, jeg bruker Opera. Den lille pussigheten er tilstede, for meg, ved cd/dvd og harddisker. Ellers er det en glede og se at den Post reklamen er flyttet Jeg opplever også den samme litt bisarre greia med opera (at SCSI er default grensesnitt) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå