Vakuum Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Lurer på hvor man får kjøpt en helt ok varmepistol. Tenkte først at clas var det beste stedet, siden de selger krympestrømer og slikt, men der tok jeg vist feil? Bor i Bærum, så hvis noen vet om noen butikker i Oslo hadde det vært supert PS: Finnes det andre steder enn microplex som selger kabelstrømper? Trenger ikke være "casemod kit's", hvis det finnes noen andre butikker som selger sånt for andre formål da.. Så får jeg bare håpe det kommer noen workslogs her snart med mitt navn under Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har ikke Clas en helt ok varmepistol da? Tror Europris har noe og. Kabelstrømper tror jeg at Digital Impuls i Oslo selger. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hm, jeg brukte hårføner som varmepistol jeg Funka fett det, i allefall til krypestrømper. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Får ta en tur innom clas da, fant nemlig ikke noe på sidene deres.. Har testa hårføner selv, uten noe som helst virkning :\ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Biltema har varmepistol. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Varmluftspistol Flere varmluftspistoler. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Lå under maskiner på clas ja, lette feil plass jeg Men takk for svar Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Lykke til med den kommende workloggen! NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå