tbend Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ellers håper jeg at Vi får en verdensmester på HW.no vi har no alt verdsrekorden innen overføring av blåtann-signaler, men det skader ikkje med ein til. lykke til stoolman. Faktisk rett i! Hadde vi ikke Beste 3dmark01 på GF2 kort også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hvordan blir man verdensmester i overføring av bluetooth signaler Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hvordan blir man verdensmester i overføring av bluetooth signaler overføring over lengste avstand. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Venter i spenning på resultater! Tar en voltmod her mens jeg venter Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 har røykt og drukket cola i hele kveld og venter som bare det. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) tror ikke den er så veldig villig på vcore 1.7+ uansett kjøling, men for all del; prøv Edit: ..før jeg forsto at du hadde en 2.13GHz i tillegg til den på 1.86GHz, så dette kan nok bli spennende Endret 22. juni 2005 av kjaks Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hmm, får ikke håpe at hele riggen har smeltet ned... Lykke til på etterskudd, i alle fall! Lenke til kommentar
Lautsprecher SE Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde vi ikke Beste 3dmark01 på GF2 kort også? Det var vel GF4 MX 440, men det går for det samme. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hmms, ikke noe nytt.. Regner med at stoolman har greid å sprenge seg sjøl i fillebiter Flytende nitrogen er ikke til å spøke med Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Min vane tro så bencher jeg om natten... og det er også tilfelle nå i natt... Jeg var meget spent på hva en skjermkortprommie kunne tilføre systemet mitt, og i tillegg var jeg sinnsykt spent på den nye PM 770 prosessoren.. Jeg trodde først jeg hadde drept skjermkortet med kondens.. men det viste seg at jeg i min iver etter å benche hadde glemt å låse socketen på adapteret.... Men... prosessoren er fet den... disse resultatene ble gjort unna på ca 20 minutter, og jeg kan forsikre om at systemet nå er godt for MYE MER og mer vil følge i morgen.. men her er nattens resultater.. og forresten... takk for fighten KAMERAT.. Mert galskap følger.. kjøpte meg også nytt digitalkamera i dag, og vil legge ut bilder av riggen i morgen.. Endret 23. juni 2005 av stoolman Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 For å si det pent : MEGET BRA Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Mert galskap følger.. kjøpte meg også nytt digitalkamera i dag, og vil legge ut bilder av riggen i morgen.. Hei, Gratulerer med resultaterne - imponerende Går det an å overklokke noget særligt med det oppsettet - uten MachII og voltmods (U-wire modden er ingen problem å få til) ?. Mvh Kimmer Endret 23. juni 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jaggu19, dette ser bra ut! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Syke tider, nå bynner det å bli fart på Riggen... Dette er jo sykt! Håper du tar ny WR i PI, hadde vært så konge. Bencher du på en strippa XP versjon nå eller? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Mert galskap følger.. kjøpte meg også nytt digitalkamera i dag, og vil legge ut bilder av riggen i morgen.. Hei, Gratulerer med resultaterne - imponerende Går det an å overklokke noget særligt med det oppsettet - uten MachII og voltmods (U-wire modden er ingen problem å få til) ?. Mvh Kimmer Jada... klokker som en gud på luft også disse prosessorenen.. Klokket min 750 til 2,87på luft med en Bitspower 120mm vifte.. Ingen av Zalman viftene eller thermalright viftenen jeg prøvde passet.. Men hvis jeg tok en bitpower med zalman sine festebraketter til 478, samt at disse var snudd opp ned.. så passet denne.. Har ikke prøcvd 770 prosessoren på luft.. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Syke tider, nå bynner det å bli fart på Riggen...Dette er jo sykt! Håper du tar ny WR i PI, hadde vært så konge. Bencher du på en strippa XP versjon nå eller? winxp sp1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kjører du LN2 på CPU, Prommie på skjermkort og den gamle Mach'en på NorthBridge? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 eee, inponerende!! steike, enda bedre enn den første, du må klare over 40k da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 skulle ønske vi hadde slik "alternativ" sløyd på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå