John Deere Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Gratulerer og lykke til videre Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 SYKESTE. Bøyer seg i støvet Stå på Står f*** respekt av det der Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 O' du hellige jul! Og her går jeg rundt å tror at JimRamse er sjefen over alle sjefer. No disrespect meant, Jim... Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Da Stoolman Endelig er din nye GPU kjøler klar. her er litt bilder av den. Chilly 1 evap med GPU feste Denne skal nok ta deg opp på 40k tallet et sted. He he... la meg nå se... I morgen får jeg... la meg se en gang til... En Pentium M 770 2.13ghz, noen nye rambrikker.... Og en UUUUTTRRROOOLLLIIIGGG fet skjermkor)tkjøler av Kjekka (KEB) Men jeg sov jo ikke i går natt... er trøtt nå... MEN; HVEM F**N TRENGER SØVN MED SLIKE TING PÅ GANG... Mer galskap følger om noen timer.. vil poste noen nye resultater nå i kveld en gang.. Watch out "KAMERAT"!! HEHE Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Oi OI oi, dette er jeg gaaanske inponert over! hadde ikkje litt trodd den kom til å klokke såå langt, men som noen har sakt! jeg Bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Meeeeget imprignert!! Veldig bra klokk det her. Skal definitift ha en 770 på mitt dlx under peltén og se hva jeg får ut av den med middelmådig kjøling! Får bare håpe ocz platinum r2 holder mål med boosteren til å stå i stil med resten. Keep up det good work. Endret 21. juni 2005 av 8-Ball Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Grisebra, rett og slett! Det rister litt i mine AMD-grunnvoller her nå, bare for å ha sagt det! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Meeeeget imprignert!! Veldig bra klokk det her. Skal definitift ha en 770 på mitt dlx under peltén og se hva jeg får ut av den med middelmådig kjøling! Får bare håpe ocz platinum r2 holder mål med boosteren til å stå i stil med resten. Keep up det good work. Jeg vet ikke om jeg vil anbefale å kjøre en booster på OCZ platinum Rev 2, da dette er Samsung Tccd brikker på Brainpower pcb. Disse brikkene er ikke glade i høy volt. Jeg vil tippe at det å kjøre høy volt på disse er ensbetydende med døde brkker.. Har allerede drept et par Corsair TCCD brikker.. De døde på 3,5 volt.. Ikke fikk jeg noe høyere ytelse eller lavere timings heller.. Sats heller på noe gammel BH5 ram, da 875/865 baserte systemer ikke er noe glad i UTT ram, dvs ny BH og CH 5 ram ala TwinMos Speed premium pc 3200 og pc 3500... Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Meeeeget imprignert!! Veldig bra klokk det her. Skal definitift ha en 770 på mitt dlx under peltén og se hva jeg får ut av den med middelmådig kjøling! Får bare håpe ocz platinum r2 holder mål med boosteren til å stå i stil med resten. Keep up det good work. Jeg vet ikke om jeg vil anbefale å kjøre en booster på OCZ platinum Rev 2, da dette er Samsung Tccd brikker på Brainpower pcb. Disse brikkene er ikke glade i høy volt. Jeg vil tippe at det å kjøre høy volt på disse er ensbetydende med døde brkker.. Har allerede drept et par Corsair TCCD brikker.. De døde på 3,5 volt.. Ikke fikk jeg noe høyere ytelse eller lavere timings heller.. Sats heller på noe gammel BH5 ram, da 875/865 baserte systemer ikke er noe glad i UTT ram, dvs ny BH og CH 5 ram ala TwinMos Speed premium pc 3200 og pc 3500... Har kjørt disse med booster i 4 måneder nå på 3,1volt med en 2,8GhzNW @ 4,1Ghz med 1:1 ratio 293Mhz 586Mhz effektivt på 2,5-4-3-7. Men klarer ikke mer en 223Mhz uansett volt ved 2-2-2-5. Men må nevnes at jeg ble kvitt litt stabilitetsproblemer etter booster innkjøpet, tilfeldige reboots og frysing. Vdimm moddet var ikke til å sammenligne med booster. Endret 21. juni 2005 av 8-Ball Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Rett og slett sykt. Tror egentlig P-M kan være et godt alternativ for high-end-maskiner.. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Helt verst.. Kjenner misunnelsen velter opp i meg nå.. Må følge med på dette emnet ja.. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vel, hva kan man si? Utrolig bra, følger med på denne. Ser frem til fler syke resultater. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Å herre min.. Helt rått! Har lenge fnyst på en Pentium-M men avventer til Turion 64 går igjennom samme test får å se hva den er god for. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ellers vil jeg bare nevne at han sitter på et i875 chipset og knuser ræva av alle 939ere.... Respekt! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ellers vil jeg bare nevne at han sitter på et i875 chipset og knuser ræva av alle 939ere....Respekt! Jeg vil og ha en sånn cpu Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 gleder meg til fortsettelsen her jau:P go 4 it ! Lenke til kommentar
enl Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Gratulerer med klokkinga Har samme hovedkortet, kanskje jeg skulle prøve en Pentium M neste gang Hvis jeg ikke tar helt feil, er det bare P4C800-E Deluxe og P4P800 SE som kan bruke denne adapteren. Disse må også ha en BIOS-oppgradering fra Asus for å få dette til å gå. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Fantastisk CPU. Kjempe overklokking. Og kjekt med sponsorer. Total DB er vel ganske høyt også? Endret 22. juni 2005 av B-QL Lenke til kommentar
Radial Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det mulig? Spennende lesestoff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå