craven Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 jaja.. da er vi to Jim... Nå er også Intel på plass igjen hos meg.. i min 24/7 maskin altså...Her er oppsettet Asus P5WD2 Premium Intel P4 650 2GB Corsair TwinX DDR2 8000UL + alt det andre.. Sjekket forresten steppingen på den FX prosessoren jeg fikk i går.. Det er det samme uken og steppinge som både Team Japan og Kingpin har... så dette kan bli spennende.. Stepping er veien til lykke, og alt HAT i dataverden! Håper du har lykken med deg! Steppingen kan utgjøre mye den Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 jaja.. da er vi to Jim... Nå er også Intel på plass igjen hos meg.. i min 24/7 maskin altså...Her er oppsettet Asus P5WD2 Premium Intel P4 650 2GB Corsair TwinX DDR2 8000UL + alt det andre.. Sjekket forresten steppingen på den FX prosessoren jeg fikk i går.. Det er det samme uken og steppinge som både Team Japan og Kingpin har... så dette kan bli spennende.. Stepping er veien til lykke, og alt HAT i dataverden! Håper du har lykken med deg! Steppingen kan utgjøre mye den Ja det kan den absolutt Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jaja... da er jeg igang med Pentium M igjen.... Det vil gå etpar dager før de helt geniale resultatene foreligger, men kan jo alltids innvie dere i førstenntrykket av Petnium M 780 Engeneering Sample.. Virker som om denne kan være en meget het kandidat til å nå 4ghz.. Kjørte den i natt på litt over 3ghz med DEN VANLIGE KJØLEREN SOM FØLGER MED CT ADAPTERET, og da bare på 1,5 volt.. Det er snadder det.. Den 750 som jeg startet denne tråden med, nådde jeg maksimast 2,7 med på luft, men da med en Bitspower ribbe med 120MM vifte... Denne skal nok bli brillefin i cascaden eller under nitrogenrøret tenker jeg.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 IKke dårlig det der nei. lykke til og ha det morro i helga! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja... Det er bra... Stå på... :--) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skulle likt å se en Dothan på et hk med SLI-støtte Er det mulig? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Virker som om denne kan være en meget het kandidat til å nå 4ghz.. Kjørte den i natt på litt over 3ghz med DEN VANLIGE KJØLEREN SOM FØLGER MED CT ADAPTERET, og da bare på 1,5 volt.. Dæven! Kjørte du med last på den da? Uansett, du er nesten garantert 4Ghz med den dær! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vet du Stoolman fungerer best om natta, men hva med overklokk? Skal dere klokke på skift? :!: Gleder meg som sagt en hel del til dere kommer skikkelig i gang. PS: den 780en så sykt fet ut Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 tror nok begge greier seg over natta, vet at overklokk sov veldig lite da han strevde etter wr for en stund siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Var nettopp hos Stoolman og "hentet" noe mere "stash" fra overskudds-lageret hans. Da var Overklokk i full gang med forberedelsene for en "klokkehelg".. Dette blir spennende! Endret 2. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 gleder meg allerede! jeg lurer også på en ting: kan dere der stoolmann og co kansje prøve å sette wr i dobbeltkjerneprosessoroverrklokking (langt ord)? dere driver vel nå med singlekjerneprosessoroverklokking (langt ord det også)? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 gleder meg allerede! jeg lurer også på en ting: kan dere der stoolmann og co kansje prøve å sette wr i dobbeltkjerneprosessoroverrklokking (langt ord)? dere driver vel nå med singlekjerneprosessoroverklokking (langt ord det også)? Det hadde vært kult . Har ikke hørt hvor langt en dobbeltkjerne CPU kan gå med nitrogenkjøling Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 gleder meg allerede! jeg lurer også på en ting: kan dere der stoolmann og co kansje prøve å sette wr i dobbeltkjerneprosessoroverrklokking (langt ord)? dere driver vel nå med singlekjerneprosessoroverklokking (langt ord det også)? Det hadde vært kult . Har ikke hørt hvor langt en dobbeltkjerne CPU kan gå med nitrogenkjøling Det er nok prøvd ut allerede! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 gleder meg allerede! jeg lurer også på en ting: kan dere der stoolmann og co kansje prøve å sette wr i dobbeltkjerneprosessoroverrklokking (langt ord)? dere driver vel nå med singlekjerneprosessoroverklokking (langt ord det også)? Det hadde vært kult . Har ikke hørt hvor langt en dobbeltkjerne CPU kan gå med nitrogenkjøling Det er nok prøvd ut allerede! Har du en link? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har desverre ikke det, men kan ikke tenke meg at noen gale folk har testa det også! Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 her driver du å får 40k i 01 jeg får bare 17k eller noe... d må jo være noe galt!! sempron3000+ x800xl Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) sempron er ingen reser. Edit: er det ikke tid for å legge ut noen resultater nå da? Endret 4. september 2005 av Sink Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 gleder meg allerede! jeg lurer også på en ting: kan dere der stoolmann og co kansje prøve å sette wr i dobbeltkjerneprosessoroverrklokking (langt ord)? dere driver vel nå med singlekjerneprosessoroverklokking (langt ord det også)? Hvis noen har en dobbeltkjerne cpu, så har jeg Corsair 8000UL brikker, et Asus P5WD2 Premium og en ca 30 liter nitrogen liggende... Og en cascade i bakhånd... Cascaden har blitt überbra... ligger på rundt -104 grader idle og ca -95 load..Dønn stabil Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvordan er denne CPUèn ? http://www.cisk.no/index.cfm?tmpl=butikk&a...092&b_kid=93081 Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvis noen har en dobbeltkjerne cpu, så har jeg Corsair 8000UL brikker, et Asus P5WD2 Premium og en ca 30 liter nitrogen liggende... skulle gjerne hatt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå