tbend Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Blir ikke bra med Raid dersom han bruker diskene filttig på forskjellige hovedkort, da foskjellige hovedkort lager sine egene Raid oppsett, og ikke vil bli lest av en annen produsent! Raptor er nok tingen! Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306013&cks=PRL hva med denne Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du kødder no ? Den koster liksom 10k !! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det bør ikke være noe problem for de som bruker alle pengene sine på data Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 dette med harddisker sporer vel litt av tråden her, siden det er MARGINALT å tjene i ytelse i forhold til pengene man bruker. hva med noe ala det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304861&cks=PRL jeg vet ike hvordan det er i forhold til harddisker, men søketiden burde være på topp... Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 dette med harddisker sporer vel litt av tråden her, siden det er MARGINALT å tjene i ytelse i forhold til pengene man bruker. hva med noe ala det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304861&cks=PRL jeg vet ike hvordan det er i forhold til harddisker, men søketiden burde være på topp... En vanlig ATA133 hd er vel mye raskere enn en minnepinne... 12/23 mbps skrive/lese hastighet på den minne pinnen. Uansett, så har det nok veldig lite å si med hvilken HD man har... Men jeg tror nok ikke minnepinne er noe særlig. Regner med det iallefall. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 nei, det var kansje i forbindelse med støy det var aktuellt... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og det er en faktor stoolman og co. bryr seg veldig mye om ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den disken storken postet, er på ingen måte rask i forhold til de raskeste SCSI-diskene... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den var jo bare stor lagringskapasitet... 320 gb @ 10.400 rpm koster flesk... Det er liksom noe annet med en like rask 74 gb harddisk! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Nå er ikke harddisker det jeg velger å legge mest penger i. Samsung diskene jeg bruker betaler jeg kr 350 pr stk for... finnes både i S-ata og IDE.... Hvorfor jeg har 5..? For da har jeg to backupdisker ( i tillegg til en med win 2k, en men win ser ver 2003 og en med win XP) slik av jeg kan bare bytte hvis en av installasjonene skulle vise seg å bli korrupt.. Noe som forøvrig skjer mer enn en gang i blant. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da var Intel på plass igjen. Bytter jo faen meg oftere mellom AMD å Intel enn jeg bytter undertøy for tiden Siste nytt nå er: Asus P4GD1 4x512MB BH-5 Dothan 740 kjølt med Zalman CNPS7700Cu MSI 7800GTX 74GB Raptor 3x250GB SATA Benchmarks kommer etterhvert. Dothan å PCI-E er liksom noe jeg bare måtte teste. Ser jo at Kamerat har hatt det veldig gøy med sånn oppsett. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jim: Hvordan har du råd til å kjøpe alt? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jim: Hvordan har du råd til å kjøpe alt? Egentlig har han ikke det... Men den nakne sannhet er det kanskje best at forblir ufortalt :!: Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jim: Hvordan har du råd til å kjøpe alt? Egentlig har han ikke det... Men den nakne sannhet er det kanskje best at forblir ufortalt :!: Krapfoss har rett. Jeg selger meg i helgene Neida, jobber med data, så da kommer jeg over gode tilbud fra tid til annen, pluss at jeg får litt samples fra diverse produsenter. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 jaja.. da er vi to Jim... Nå er også Intel på plass igjen hos meg.. i min 24/7 maskin altså... Her er oppsettet Asus P5WD2 Premium Intel P4 650 2GB Corsair TwinX DDR2 8000UL + alt det andre.. Sjekket forresten steppingen på den FX prosessoren jeg fikk i går.. Det er det samme uken og steppinge som både Team Japan og Kingpin har... så dette kan bli spennende.. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da var Intel på plass igjen. Bytter jo faen meg oftere mellom AMD å Intel enn jeg bytter undertøy for tiden Siste nytt nå er: Asus P4GD1 4x512MB BH-5 Dothan 740 kjølt med Zalman CNPS7700Cu MSI 7800GTX 74GB Raptor 3x250GB SATA Benchmarks kommer etterhvert. Dothan å PCI-E er liksom noe jeg bare måtte teste. Ser jo at Kamerat har hatt det veldig gøy med sånn oppsett. Det der blir crazy det er jeg helt sikker på! Har selv tenkt å kjøpe nytt, tenkte da på Dothan. Men tror heller det blir å vente til Yonah kommer. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jaja.. da er vi to Jim... Nå er også Intel på plass igjen hos meg.. i min 24/7 maskin altså...Her er oppsettet Asus P5WD2 Premium Intel P4 650 2GB Corsair TwinX DDR2 8000UL + alt det andre.. Sjekket forresten steppingen på den FX prosessoren jeg fikk i går.. Det er det samme uken og steppinge som både Team Japan og Kingpin har... så dette kan bli spennende.. Stepping er veien til lykke, og alt HAT i dataverden! Håper du har lykken med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå