JimRamse Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 For å svare på ett par ting jeg leste over. Disse CPU'ene er syke. Japanerene har jo tatt helt av med disse. De har forøvring også verdensrekorden også i SuperPI med en. Såvidt over 19sek. De regner med 18sek i løpet av kort tid med de. Les mer her. Verdensrekorden i SuperPI, samt en Pentium M @ 4.0GHz http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=66246 Leste en lurte på overklokking av Laptop også. Ja det er mulig å klokke disse også. Her har du verdensrekorden i Laptop overklokking. En Pentium M @ 2.66GHz http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=63514 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Thats insane. Dothan has matched FX in both PI and 3Dmark (actually beaten it)and in mhz. Cant wait for an 18sec run. Utrolig men sant Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Får tilbake adapteren min i morgen med en så kalt "Kamerat modd".. Disse cpu'ene er helt syke!! Tenk når Intel begynner å produsere disse med tanke på desktopen, da er det endelig full krig igjen.. Endret 21. juni 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 leste at disse var videreutviklet P3 kjerne, stemmer det? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 leste at disse var videreutviklet P3 kjerne, stemmer det? Jepp Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Disse cpu'ene er helt syke!! Tenk når Intel begynner å produsere disse med tanke på desktopen, da er det endelig full krig igjen.. Intel skal også det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg her blir det mye SPENNING. (he he he, min dårlige humor dukker opp over alt). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Får se til høsten om jeg ikke rigger opp et slikt system . Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er jo nesten tragikomisk og se at Intel sitter på en slik potensiell gullgruve av en cpu. Særlig når man ser på den relativt ynkelige ytelsesutviklingen det har vært på de "vanlige" desktop cpu'ene siste året. HT har jo i rettferdighetens navn gitt en del da men... Er det sansynelig at det vil dukke opp adaptere som vil kunne brukes på mer "moderne" hk fremover, eller er det teknisk umulig og bruke noe annet enn 478 hk? Eller enda bedre, kan noen bekrefte at Intel har planer om å lage desktop utgave av denne? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 kan noen bekrefte at Intel har planer om å lage desktop utgave av denne? det hadde vært den ultimate Cpuen! Vi får bare håpe at Intel skjønner tegninga! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Digitalkameraet mitt tok kvelden så det ble ingen bilder av isoleringen... Men hva gjør vel det.. Hovedkortet er isolert, har benchet endel og her er nattens resultater.. Dettte mener jeg er norgesrekord!, Vet at "Kamerat" på diskuter.no har 23,614 eller 23,604 og vet ikke om noen som har vært så langt nede på 20 tallet før.. Men det mest etterlengtede kom her.. Dette har jeg ventet lenge på... Dothan er bare så J***IG gøy.. nesten som å klokke en god gammel Northwood, men da på lystgass.. Endret 21. juni 2005 av stoolman Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ser ut som jeg får bli den første som gratuelerer deg. Blir det muligheter for norgesrekord i 2001 også? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg gratulerer. Dette er sykt bra. *tipse hw* Lenke til kommentar
jan.eric67 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ha dette kom jo ikke som noen bombe Stoolman!! bøyer meg i støvet "hil hil" GRATULERER SÅ MASSE ps fikk du på låselista? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 http://service.futuremark.com/compare?2k1=8621613 Her er linken til orben.. Men, det jeg lurer mest på akkurat nå er: HVA ER EN JIM RAMSE MOD?? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Noe jeg fant på i farten. En "Kamerat" modd er: Lodde på ledningene til strømkontakten, og fjerne pinsa som bestemmer om du kan kjøre med 400 eller 533fsb, og lodde mellom slik at den står på 533. på denne måten kan du bruke andre kjøleribber. Vet ikke om den har noe annet navn. Endret 8. august 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Men, det jeg lurer mest på akkurat nå er: HVA ER EN JIM RAMSE MOD?? He He He Det lurte jeg også på Alt jeg har gjort med min SlotConverter har jeg gjort etter å ha sett Kamerat gjøre det med sin. En ting er ihvertfall sikkert. Det er ikke min oppfinnelse Endret 21. juni 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dettte mener jeg er norgesrekord!, Vet at "Kamerat" på diskuter.no har 23,614 eller 23,604 og vet ikke om noen som har vært så langt nede på 20 tallet før.. Beklager, Kamerat klarte 23,562. Så nære. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Dettte mener jeg er norgesrekord!, Vet at "Kamerat" på diskuter.no har 23,614 eller 23,604 og vet ikke om noen som har vært så langt nede på 20 tallet før.. Beklager, Kamerat klarte 23,562. Så nære. Det skal ikke vare lenge... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Men, det jeg lurer mest på akkurat nå er: HVA ER EN JIM RAMSE MOD?? He He He Det lurte jeg også på Alt jeg har gjort med min SlotConverter har jeg gjort etter å ha sett Kamerat gjøre det med sin. En ting er ihvertfall sikkert. Det er ikke min oppfinnelse Ser ut som jeg har bæsja på leggen her... Det er jo selvfølgelig Kamerat som hadde den modden. Dena aktuelle posten har blitt rettet opp. Beklager å måte skuffe deg JimRamse, men har omdøpt modden til Kamerat modden, håper du ikke blir altfor skuffet. Endret 21. juni 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå