OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har ikke hørt at de tar skade av å kjøre på minus, men så har ikke jeg for vane å kjøre cpuen på minusgrader heller Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ikke alle som gjør det nei Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er varme som dreper. Og kondens (som igjen er en følge av bla. varme) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er varme som dreper. Og kondens (som igjen er en følge av bla. varme) Kondens oppstår når noe kjøler ned luften til under duggpunktstemperaturen. Denne variere (duggpunktstemperaturen) variere fra time til time. Regner det ute er duggpunktstemperaturen bare ett par grader lavere enn romtemperatur, men om det ikke har regnet på lenge og det er tørt og fint ute er den mye lavere enn romtemperatur. Er det 50% relativ fuktighet ute er duggpunktstemperaturen 10C lavere en temperaturen ute. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er varme som dreper. Og kondens (som igjen er en følge av bla. varme) Kondens oppstår når noe kjøler ned luften til under duggpunktstemperaturen. Denne variere (duggpunktstemperaturen) variere fra time til time. Regner det ute er duggpunktstemperaturen bare ett par grader lavere enn romtemperatur, men om det ikke har regnet på lenge og det er tørt og fint ute er den mye lavere enn romtemperatur. Er det 50% relativ fuktighet ute er duggpunktstemperaturen 10C lavere en temperaturen ute. Som igjen på norsk er når varm luft møter kald luft og fordamper og danner dugg. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm tror ikke da kan leve på minus lenge .. eller Har kjørt CPUen min på -20 C i over ett år nå jeg, funker fett Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er varme som dreper. Og kondens (som igjen er en følge av bla. varme) Kondens oppstår når noe kjøler ned luften til under duggpunktstemperaturen. Denne variere (duggpunktstemperaturen) variere fra time til time. Regner det ute er duggpunktstemperaturen bare ett par grader lavere enn romtemperatur, men om det ikke har regnet på lenge og det er tørt og fint ute er den mye lavere enn romtemperatur. Er det 50% relativ fuktighet ute er duggpunktstemperaturen 10C lavere en temperaturen ute. Som igjen på norsk er når varm luft møter kald luft og fordamper og danner dugg. Ok, poenget mitt var i allefall at det ikke dannes kondens med mindre du har aktiv kjøling. Det dannes ikke kondens i en PC med luft eller vannavkjøling. Lenke til kommentar
s.hovden Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Pinmodde CL 56 laptop? Har forstått det slik at man han pinmodde en Intel Pentium M 735 på 1,7 GHz slik at de kjører på 2,26 GHz. Har noen noe erfaring med å pinmodde bærbare? Som kjent klokker prosessoren ned til ca 600MHz for å spare strøm, om en pinmodder vil prosessoren da fortsatt klokke seg ned til 600MHz? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm tror ikke da kan leve på minus lenge .. eller Har kjørt CPUen min på -20 C i over ett år nå jeg, funker fett Bråker det mye? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Steike, nå fikk jeg lyst på pentium M ja Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Pappa har en pentium m i laptopen sin....*hmmm...* Hvordan får du multiplieren på x14, min går bare til 11.. slik som du klokker deg fremover så er vi kanskje på 50k snart? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Pinmodde CL 56 laptop? Har forstått det slik at man han pinmodde en Intel Pentium M 735 på 1,7 GHz slik at de kjører på 2,26 GHz. Har noen noe erfaring med å pinmodde bærbare? Som kjent klokker prosessoren ned til ca 600MHz for å spare strøm, om en pinmodder vil prosessoren da fortsatt klokke seg ned til 600MHz? Nei, den vil kokke seg ned til ca 800. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 grattis med pen score. endelig noen gale mennesker tilbake på ok.no.. -marius Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Pinmodde CL 56 laptop? Har forstått det slik at man han pinmodde en Intel Pentium M 735 på 1,7 GHz slik at de kjører på 2,26 GHz. Har noen noe erfaring med å pinmodde bærbare? Som kjent klokker prosessoren ned til ca 600MHz for å spare strøm, om en pinmodder vil prosessoren da fortsatt klokke seg ned til 600MHz? CL56 kan ikke pinmoddes, ettersom den kjører 400 MHz hovedkort. Når vi snakker om pinmod, ingen som har tro på det jeg sa om å pinmodde en 765 med god kjøling i ett 478-adapter, og klokke derfra? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Pinmodde CL 56 laptop? Har forstått det slik at man han pinmodde en Intel Pentium M 735 på 1,7 GHz slik at de kjører på 2,26 GHz. Har noen noe erfaring med å pinmodde bærbare? Som kjent klokker prosessoren ned til ca 600MHz for å spare strøm, om en pinmodder vil prosessoren da fortsatt klokke seg ned til 600MHz? Nei, den vil kokke seg ned til ca 800. Pentium M 7x5 (400 MHz FSB) kjører minimum 6*100 (600 MHz), mens Pentium M 7x0 (533 MHz FSB) kjører minimum 6*133 (800 MHz) Endret 30. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 slik som du klokker deg fremover så er vi kanskje på 50k snart? Det skjer ikke. Tipper han havner på ~43k med det oppsettet. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Litt sent nå, men denne tråden burde jo strengt tatt ligge der den hører mest hjemme Flyttet fra CPU / Prosessorer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 slik som du klokker deg fremover så er vi kanskje på 50k snart? Det skjer ikke. Tipper han havner på ~43k med det oppsettet. ironi? duh... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Malemesteren på XS går nok snart over 50k med 7800GTX i SLI. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har hørt at 7800GTX har dårlige drivere noe som rett og slett herper ytelsen. MEN når nye og bedre drivere kommer, da kan han sikkert tenke på 50K og 60K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå