Gå til innhold

Morro med Pentium M Dothan og CT adapter..!


Anbefalte innlegg

Men over lengre tid blir jo det varmt og fordamper, eller?

Det lurte jeg og på! =) Ingen som vet?

Tenk på vanlig is da.. selvfølgelig vil isen smelte/fordampe sakte/fort avhengig av hvor mye tempen er over frysepunktet..

E'kke helt hjernedød da... Men d jeg mente var, hva er egentlig vitsen da? Bytte tørris hele tiden må jo være litt kjedelig i lengden? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Goophy: det kommer ann på hvor lenge du holder det, men om det er snakk om mindre intervaller ca 10 sek så går det veldig fint (erfart) men det gjør vondt å holde lengre så det er ikke noe snikende fare i det.

Det stemmer iogfor seg.

Men er du veldig svett på hendene kan jeg gå god for at det ikke er lurt å holde en pellet... :wee:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvordan man oppvevarer tørris, men jeg spurte om det på diskuter.no.

 

Jeg sykla nettop og spurte på Hydro texaco og Statoil etter tørris. Ingen hadde, jeg vet ikke hvor man kan få tak i det her i nærheten (Hamar). Må vel bestille det.

ren isoporkasse i en fryser. da varer den ihvertfall ca. 24 timer

 

 

Goophy: det kommer ann på hvor lenge du holder det, men om det er snakk om mindre intervaller ca 10 sek så går det veldig fint (erfart) men det gjør vondt å holde lengre så det er ikke noe snikende fare i det.

joda, skulle likt og se den forfryste huden din etter 10 sekunder... tar ca. 4-5 sekunder før huden forfryses. ( kjappere selvfølgelig hvis huden er fuktig. )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Men over lengre tid blir jo det varmt og fordamper, eller?

Det lurte jeg og på! =) Ingen som vet?

Tenk på vanlig is da.. selvfølgelig vil isen smelte/fordampe sakte/fort avhengig av hvor mye tempen er over frysepunktet..

E'kke helt hjernedød da... Men d jeg mente var, hva er egentlig vitsen da? Bytte tørris hele tiden må jo være litt kjedelig i lengden? :roll:

Man trenger ikke skifte ut tørrisen (den fordamper til gass.) Man må rett og slett fylle på mer etterhvert som den fordamper :)

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Hei!

 

Grunnet flytting vil jeg ikke poste noen resultater på et par dager.. Benchet 41228 for to dager siden, men jeg må isolere på nytt da det er noe som ikke helt stemmer akkurat nå.. ikke noe defekt hardware heldigvis..

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=8628915

 

Har nå lagt inn Win 2k m/sp4, samt Omega drivere, og det ser ut til å gjøre susen.. Sliter litt med å finne optimale klokkehastigheter i Car Low og Nature, men de resultatene jeg nå har i lobby high og low ligger langt over hva den 41228 benchmarken gjorde.. Mener at jeg uten noen særlige forandringer nå skal være i stand til å nå 43000, Scoerer nå sinnsykt mye høyere i Drago low og high enn tidligere også etter å ha gjort etpar driverinstillinger.. Nature scoren er også endel bedre.. Det som er noe dritt er at jeg ikke har har greid å kjøre alle testene på en stund uten heng.. Tyder nok på at det må noe mer kulde til, spesielt på prosessor...

Ligger nå på -20 grader idle, og ca -14 load...Kjører fint på 13*257 (3341), samt at jeg nå kan kjøre lobby testene på hele 753mhz core og 608 minne.. Minnehastigheten suger, så det spørs om jeg ikke må finne frem loddebolte igjen.. ;)

 

 

Vil forhåpentligvis poste scorer mellom 42k og 43 k litt nærmere helgen...

 

OG, nå har jeg funnet leverandør av Tørris..

 

mer galskap følger....

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

Norgesrekorden holdes av Overklokk aka Kjekka aka Kjell Erik Budalen fra ocshoot.no 3dmarkteam. Hadde vel #1 i 6uker hvis jeg ikke husker feil.

 

Name **Overklokk** Ocshoot.no 3D mark Team

 

Description \ DFI NF4 Ultra-\ FX55@3562 - \ Muskin Black Level2 1,5-2-2-5@ 274mhz,3,7v -\ Saphire X800XT @ 820/665 (nature 800/664) 1,77vgpu- 22,24vdd/2,18vddq- \ CPU coold with 3 stage cascade -105c load GPU cooled with 2.stage cascade -103c load. --\ Many thanks too MPX.no that supplyed me with all this great hardware. Witout MPX this is not possible . - \ More to come!!!!

 

Date 2005-05-02

 

User [email protected]

 

Compare URL » http://service.futuremark.com/compare?2k1=8556135

Lenke til kommentar
Norgesrekorden er det jeg som har nå ja men..... med denne farten til Stoolman så spørs det hvor lenge den er min :)

Respekt til alle med over 40000 i 3dmark01:thumbup:

 

Men kjekka, du hadde jo et forsprang på kjølinga. stoolman har et forsprang med Gpu og Cpu ;)

 

Bare Stoolman får bedre kjøling så :dremel:

Lenke til kommentar
Norgesrekorden er det jeg som har nå ja men..... med denne farten til Stoolman så spørs det hvor lenge den er min :)

Respekt til alle med over 40000 i 3dmark01:thumbup:

 

Men kjekka, du hadde jo et forsprang på kjølinga. stoolman har et forsprang med Gpu og Cpu ;)

 

Bare Stoolman får bedre kjøling så :dremel:

Bedre kjøling blir vel type kjempedyrt og vanskelig igjen ? Kjølinga til Stoolman er førsteklasses vil jeg tro :D

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Norgesrekorden er det jeg som har nå ja men..... med denne farten til Stoolman så spørs det hvor lenge den er min :)

Respekt til alle med over 40000 i 3dmark01:thumbup:

 

Men kjekka, du hadde jo et forsprang på kjølinga. stoolman har et forsprang med Gpu og Cpu ;)

 

Bare Stoolman får bedre kjøling så :dremel:

Bedre kjøling blir vel type kjempedyrt og vanskelig igjen ? Kjølinga til Stoolman er førsteklasses vil jeg tro :D

Lykke til videre!

Men når/hvis ha klarer å skaffeln2 blir det jo bra! :D

Lenke til kommentar

Ja ok. that makes sense.

 

Teori: Om man pinmodder en M 765 (2,1 GHz, 400 MHz bus) slik at hovedkortet kjører den på 533 MHz bushastighet, vil den da med tilstrekkelig kjøling kjøre på 2,8 GHz uten klokk, eller vil resultatet bare bli en ustabil eller til og med ødelagt prosessor? Folk har jo hatt gode resultater med å pinmodde 725 og 735 på henholdsvis 1,6 og 1,7 GHz i bærbare, slik at de kjørte på 2,13 og 2,26 GHz... om det funker for en 765 burde det åpne for atskillig høyere frekvenser med klokking?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...