PØM Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg var på Norwegian Wood fredag den 17 Juni og da kom god bandet SOAD. Da jeg dagen etterpå leter etter en anmeldelse på SOAD's opptreden, finner jeg ingenting. Jeg har lett på de fleste store norske aviser og på de to norske TV kanalene. Så sa en venn til meg i stad at hun hadde hørt rykter om at det ikke var lov til å skrive en anmeldelse eller ta bilder av denne konserten. Kan noen der ute fortelle meg med hvorfor jeg ikke finner ett eneste bilde eller en eneste anmeldelse av denne konserten? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Her finner du flere bilder: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433568 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det var helt sykt fett ass.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Aftenposten skrev at de av prinsippelle grunner ikke kunne gå med på "SOAD"s krav, ogderfor ikke kunne bringe den planlagte anmeldelsen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Flyttes fra OT-baren til musikk EDIT: Ser denne tråden har ein tvillingtrådn, men slik seg ser denne tråden går det meir på kvifor det ikkje har komme noko anmeldelse i avisene på denne konserten. Endret 19. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433568 trenger vel ikke 2 :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som vet noe om hva slags krav de stilte? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ei samla norsk presse bestemte seg for å ikkje skrive om SOAD sin konsert etter at det var nokon uenigheiter om bildetakinga under konserten(?). Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Managementet til SOAD krevde at fotografer skreiv under på ei kontrakt. Norske fotojournalister skriver av prinsipp ikke under på slike kontrakter, og en samlet norsk presse la ned pennen. Bortsett fra ei og anna nettavis. Jeg aner ikke hva som stod i kontrakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå