Gå til innhold

Forskjellen på R. X850XT PE fra forskjellige prod.

Anbefalte innlegg

Selv har jeg PowerColor X800, og mener det er et knallkort!!

Har alltid funket bra med de, og jeg vil sverge til de og ved neste kjøp. Syns folk her kritiserer litt for mye. Spesielt siden Sapphire og PwerColor produserer kort for ATi :) Noe som igjen gir god kvalitet på kort, og at de ikke er tuklet med foruten kjøleløsning :)

Kortene er ingen tin å si på nei. MEn det faktum at PowerColor ikke hadde Dual DVI på NOEN av toppmodellene i X800-AGP-serien (ikke X850) er jo temmelig teit. Ser at X850 kortene fins i en 2xDVI og en DVI+D-SUB utgave, dette gjelder de fleste produsentene komplett fører og dette er bra.

Hvis du noen gang i ditt liv har sendt en mail til ATI har du garantert fått svar (om enn ett dumt ett). Ingen jeg vet om har noen gang fått svar fra PowerColor sin support (har prøvd selv også). MSI f.eks. er gått så langt at de har en liten MSI Norway side...

Selvfølgelig er valg av produsent like subjektivt som valg av bil. De fleste folk slår seg etterhvert til ro med ett bilmerke, mens andre tester alt som går an å teste.

Selv er jeg rimelig glad i Asus. Var gla i MSI, men de skuffet meg med en knalldårlig serie av hovedkort (full av feil i bla. bios, bios versjonen er nå 1.7, den startet på 1.1).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...