Gå til innhold

Forskjellen på R. X850XT PE fra forskjellige prod.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kortene er AKKURAT de samme ( bortsett fra farge på kjøleløsning o.l )

og ytelsen og støynivå er akkurat de samme.

Forskjellen ligger rett og slett i bundle ( spill, programmer, kabler etc ) Vær smart og kjøp det billigste av dem :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

noen har bedre kjøler også, som kan gi bedre overklokkings muligheter. Kjøper du ICE-Q versjonen til HIS får du for eksempel en utrolig bra kjøler uten at det ødelegger garantien :)

Lenke til kommentar

Farge på kretskortet, Bundle, Pris, Kjøler, Support fra produsent (PowerColor og Sapphire skal være de største taperne når det gjelder support, kan bekrefte at PowerColor er noe dritt). Men om du kjøper fra de store som Komplett, PSData, Netshop osv. så pleier du å få knall support derfra ;)

GainWard og Asus kjører ofte Dual DVI på de litt bedre kortene sine. Dette gjør ikke de litt billigere som Sapphire og PowerColor (men de sistnevnte pleier å gi bedre bundle, spesielt i forhold til GainWard).

Endret av vidiware
Lenke til kommentar

GainWard og Asus kjører ofte Dual DVI på de litt bedre kortene sine. Dette gjør ikke de litt billigere som Sapphire og PowerColor (men de sistnevnte pleier å gi bedre bundle, spesielt i forhold til GainWard).

Litt vel kategorisk her? Selv mitt low-end Powercolor Bravo X700 har da dual-dvi.....

Lenke til kommentar

Litt vel kategorisk her? Selv mitt low-end Powercolor Bravo X700 har da dual-dvi.....

Og mitt x800xl ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ
noen har bedre kjøler også, som kan gi bedre overklokkings muligheter. Kjøper du ICE-Q versjonen til HIS får du for eksempel en utrolig bra kjøler uten at det ødelegger garantien :)

Hvor mye koster den?

du stusser vel ikke på nesen hvis jeg sier 4800,-

Lenke til kommentar

Har hatt 2 Ati kort..

Et 9800Pro@Xt HIS

og et 9800Pro@Xt Sapphire og må si at jeg har vært desidert mest fonøyd med sapphire kortet.

Jeg vet ikke hvordan det er med x800 serien, men hadde jeg måtte velge hadde jett tatt Sapphire en gang til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Du vet ikke hva dual-DVI er, men du skal ikke kjøpe Sapphire fordi den ikke har det? :ermm:

Dual-DVI pleier å brukes i betydning 2 DVI-utganger, noe du kan trenge hvis du vurderer 2 LCD-skjermer.

Obs! Ikke å forveksle med dual-link DVI, som betyr DVI-utgang med dobbel båndbredde, noe som kreves for Apple 30" eller andre digitale skjermer med veldig høy oppløsning.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Selv har jeg PowerColor X800, og mener det er et knallkort!!

Har alltid funket bra med de, og jeg vil sverge til de og ved neste kjøp. Syns folk her kritiserer litt for mye. Spesielt siden Sapphire og PwerColor produserer kort for ATi :) Noe som igjen gir god kvalitet på kort, og at de ikke er tuklet med foruten kjøleløsning :)

Lenke til kommentar

Har et Sapphire 9700 og et x850xt pe kort som jeg er storfornøyd med.Aldri vært noen problemer med de.

Angående dual dvi på sapphire sine x850 kort,så er det da utgang for 2 LCD skjermer på de.Har ikke testa om de funker,for jeg bruker bare 1 CRT skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...