Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ok, det er vell ikke vits å diskutere mer. Dere som har spilt CS lenge, liker 1.6 for det gir dere den ekte "CS-feelingen". Vi som nettopp har begynt (hvert fall jeg), spiller på grunn av grafikk og fordi alle vennene mine og spiller Source. At det er lettere å bli god i Source vet ikke jeg, siden jeg nettopp har begynt. Men at man blir god kjappere gjør det jo mye mer morro. Jeg er ikke noe supersæriøs spiller og spiller kun for å ha det morro. Så smak og behag. Tror vi skal gå tilbake til topic nå før en moderator kommer å stenger denne.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Back2Topic: Øv deg mye i det versjonen av CS du vil bli god i, det nytter ikke å øve for å bli god i CS 1.6 i CS:S. Derfor, du liker CS:S, bare fortsett og spille det, ha det gøy og bli GOD! Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ' date='23/06/2005 : 18:10'] det nytter ikke å øve for å bli god i CS 1.6 i CS:S. Derfor, du liker CS:S, bare fortsett og spille det, ha det gøy og bli GOD! Høh? hva mener du der? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Han mente hvis jeg skal bli god i 1.6 hjelper det ikke å spille Source. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Han mente hvis jeg skal bli god i 1.6 hjelper det ikke å spille Source. Ok,ja det er sant Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Han mente hvis jeg skal bli god i 1.6 hjelper det ikke å spille Source. Riktig. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ' date='23/06/2005 : 18:32'] Ja ok Luzifer, jeg sa det samme som noen andre.Men allikevel, at folk spiller CS:S og argumenterer med "Man kan jo ikke spille et spill der blodet er firkanter". Det blir for dumt. De fleste som spiller CS:S spiller det nok på grunn av grafikk. De som spiller CS spiller det nok på grunn av gameplay. Det beviser egentlig at grafikk ikke er det viktigste. Helt helt feil, de fleste som spiller CSS er fordi det er morsommt, det bra grafikk men ikke så bra grafikk. Det at CS Klan spillerne ikke vil bytte til CSS er fordi det er et helt annerledes spill og da går de fra å være kjempegode til å bli kjempedårlige, det er derfor alle CS spillere klager på source. CSS Er gøy om du klarer å fjerne det tanken fra hodet ditt som sier at dette er vanlige CS, tenk på det som et helt nytt spill. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ... Det at CS Klan spillerne ikke vil bytte til CSS er fordi det er et helt annerledes spill og da går de fra å være kjempegode til å bli kjempedårlige, det er derfor alle CS spillere klager på source. ... Jeg spiller CS 1.6 aktivt, fordi jeg liker det, men misliker CS:S sterkt fordi det ikke er "CS". Sist gang jeg spilte CS:S (senest noen uker siden), fant jeg null motstand på omtrent alle servere jeg fant. Har også prøvd å spille et par PCWer, hvor vi har søkt skilled når vi har lett etter match, men har hatt null problemer med å vinne matchen, selv om ingen av oss har spilt CS:S aktivt. Er du god i 1.6, så er du også god i CS:S, så sant du ikke har en elendig PC. CS:S er ikke så annerledes, med unntak av noen få våpen og "1.6-feelingen" som mangler, det er bare for mye eyecandy til at jeg klarer å virkelig konsentrere meg om det spillet handler om for meg (les posten til JohndoeMAKT). Flyvende tønner fordi en tåpelig drittunge leker seg med AWP og grenades? Neitakk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Nei, jo mer CS oppdateres, jo mer ødelegges CS. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Nei, jo mer CS oppdateres, jo mer ødelegges CS. Godt sagt! Man er ikke dårlig i CS:S hvis man er god i CS vøttø. Man er bedre i CS:S hvis man er god i CS.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 ' date='23/06/2005 : 22:47'] Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Nei, jo mer CS oppdateres, jo mer ødelegges CS. Godt sagt! Man er ikke dårlig i CS:S hvis man er god i CS vøttø. Man er bedre i CS:S hvis man er god i CS.. We got the point Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hehe. VELDIG mye OT her nå men.. Men du har skjønt hva du bør gjøre? Lykke til da! Go Pro! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 ' date='23/06/2005 : 23:39'] Hehe. VELDIG mye OT her nå men..Men du har skjønt hva du bør gjøre? Lykke til da! Go Pro! Jada.. Begynner å falle inn nå Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Helt helt feil, de fleste som spiller CSS er fordi det er morsommt, det bra grafikk men ikke så bra grafikk. Det at CS Klan spillerne ikke vil bytte til CSS er fordi det er et helt annerledes spill og da går de fra å være kjempegode til å bli kjempedårlige, det er derfor alle CS spillere klager på source. CSS Er gøy om du klarer å fjerne det tanken fra hodet ditt som sier at dette er vanlige CS, tenk på det som et helt nytt spill. Helt feil for det er mye enklere å bli god i det spillet. Hvor random går det ann å bli Tenk 2 ganger før du skriver. Se mine tidligere innlegg gidder ikke å skrive mer til randoms Edit: Hvis du forstår hva random betyr da? Endret 23. juni 2005 av SyphoN Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvis du skal bli bedere i CS:S, så må du bare spille veldig mye. Hvis du ikke spiller mye på ja, la oss si et halvt år, har du mista skillsene du hadde før Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Helt feil for det er mye enklere å bli god i det spillet.Hvor random går det ann å bli Tenk 2 ganger før du skriver. Se mine tidligere innlegg gidder ikke å skrive mer til randoms Edit: Hvis du forstår hva random betyr da? Tror det er flere som skal tenke 2 ganger før de skriver. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Helt feil for det er mye enklere å bli god i det spillet.Hvor random går det ann å bli Tenk 2 ganger før du skriver. Se mine tidligere innlegg gidder ikke å skrive mer til randoms Edit: Hvis du forstår hva random betyr da? Tror det er flere som skal tenke 2 ganger før de skriver. Skal ikke si noe :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 ' date='23/06/2005 : 22:47'] Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Nei, jo mer CS oppdateres, jo mer ødelegges CS. Tror du ikke skjønnte helt hva jeg mente. Synes det er dumt av valve at de skal ha alle til å gå over til Source og at de satser på det. Er litt enig at jo mer de "fikser" så fucker de mer. For hver bug man fikser lager man 1.5 ny. -Pappa Lenke til kommentar
Canute Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå er det en stund siden jeg spilte cs, men dette må du nesten huske på: Spill det for det er gøy og ikke for at du kanskje kan bli god en dag. Husker for lenge siden jeg skulle bli med i en clan, jeg sa jeg hadde spilt i 2 år (siden 1.1) og de jeg skulle spille med hadde spilt vel rundt et halvt år. Jeg hadde da spilt public og mens de hadde nesten kun spilt i clan. Jeg må si jeg var veldig overrasket over at vi var på helt det samme nivået. Så min erfaring er at man blir bedre i clan. Til alle dere som sier at source er dårlig pga gameplay. Herregud, 1.6 ødela jo alt! Hadde det ikke vært for 1.6 hadde jeg nok enda spilt. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Helt helt feil, de fleste som spiller CSS er fordi det er morsommt, det bra grafikk men ikke så bra grafikk. Det at CS Klan spillerne ikke vil bytte til CSS er fordi det er et helt annerledes spill og da går de fra å være kjempegode til å bli kjempedårlige, det er derfor alle CS spillere klager på source. CSS Er gøy om du klarer å fjerne det tanken fra hodet ditt som sier at dette er vanlige CS, tenk på det som et helt nytt spill. Helt feil for det er mye enklere å bli god i det spillet. Hvor random går det ann å bli Tenk 2 ganger før du skriver. Se mine tidligere innlegg gidder ikke å skrive mer til randoms Edit: Hvis du forstår hva random betyr da? Om det er som du sier, så vil skillnivået bli adskillig mye større, motstanden vil bli den samme når alle blir fortere bedre, eneste forskjellen er at mange av de som er gode i cs1.6 ikke vil være gode i source om de ikke øver mye. Virkningen vil være det samme. Og ja jeg vet at random betyr tilfeldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg