MemorY Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Men nå er det vel på tide å slutte å snakke offtopic Endret 22. juni 2005 av SyphoN Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 En vis mann sa i sin tid: - Øvelse gjør mester....... - Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hitboks kor? Men nå er det vel på tide å slutte å snakke offtopic :whistle Nei de har vi ikke sett. Har vel vært på tide en stund nå ja. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 En vis mann sa i sin tid: - Øvelse gjør mester....... - Ja, det er det som går om og om igjen her. Så det er vell bare å spille Har også lastet ned noen fragmovier og sett. Skal prøve å trene aimen litt, den jeg sliter mest med Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Test litt aim-baner.. møkk kjedelig hvis aimen er på bunn hele tia, men det BURDE komme seg etterhvert.. har hjulpet meg.. Tips, aim_ak-colt (aim_ak-colt-deluxe er også fin, der har du også deagle.. ) aim_map er fin. aim_awp_fair og awp_city er bra hvis du skal trene litt aim med AWP.. Lykke til BTW Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Let fram noen servere der du treffer noe. Om du ikke treffer noen på noen servere så prøv igjen neste dag. Dagsformen min varierer noe vilt.. Har du maskin til CSS så gå for det. Prøvde 1.6 i dag for første gang. (har spillt alle opp til 1,5) Super mario med en gunner og 3d? Nei, la fortid være fortid. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. VALVe gjør ikke en tabbe, VALVe tvinger kundene sine, Og jeg skal si deg det virker, dem tjener masse penger på det. Eneste grunnen til at de gamle hl spillene ikke er fjernet er fordi de kan ikke ta vekk et spill folk folk har betalt for, men det de kan gjøre er å boikotte det helt. Vi vet allerede at mange av de større mesterskapene har gått over til source, og mange flere vil gjøre det, Sponsorene går over til å støtte source klaner, og gamle cs som vi kjenner det i dag vil dø ut... VALVe har laget Half-life 2, et spill som holder opp til grafikken nå til dags (Selv om det allerede byner å se gammelt ut :! Det har fått toppkarakter av de fleste kritikere og folk kjøper det som gærninger, det er kun de gamle CS tilhengerne som sitter igjen. Og de 13,14 åringene du snakker om, snart vil de få ukelønn av mødrene sine eller tyvlåne pappas kredittkort for å kjøpe seg en kopi av half-life 2 silver package fordi de har lest på gamespot at CS: Source is the shit! Vel jeg spilte CS 1.6 før, Spilte litt Source for å prøve det, men nå, ingen av delene. Eneste grunnen til at jeg beholder min steam konto er for å få oppgradert til HL2: Aftermath og etter hvert HL3 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 HL3... Gleder meg til "Full Life, The extension Pr0 CPL 1337 haXX0r vol 18" kommer ut jeg.. Hva med å finne på no nytt snart.. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 En liten morroklomp du Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Enig, stooor tabbe. Jeg så en fragmovie fra CS:S her om dagen, og kjente ikke igjen gode gamle de_dust 2! Herregud, jeg kjente ikke igjen lang, eller CV..! Og de vanlige veggene hadde blitt til hus. Uff....Grafikk fremfor gameplay lzm? Endret 23. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 ' date='23/06/2005 : 17:52'] Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Enig, stooor tabbe. Jeg så en fragmovie fra CS:S her om dagen, og kjente ikke igjen gode gamle de_dust 2! Herregud, det står jo kasser og tønner i hytt og pine! Uff....Grafikk fremfor gameplay lzm? Blir det mindre gameplay på grunn av at det står noen tønner her og der lissom? Tror du bare du prøver å følge strømmen her. Jeg har ikke spilt mye 1.6 i livet mitt, så jeg har ikke den "ekte" cs-følelsen som dere snakker om. Jeg vil heller spille Source, enn å begynne med 1.6. Og en av de grunnene er blant annen grafikken. Men jeg antar saken er noe annerledes for dere som har spilt en del cs før Source. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Men jeg antar saken er noe annerledes for dere som har spilt en del cs før Source. Som jeg sa her før. Jeg spilte css da det kom ut. Før det så hadde jeg bare spillt litt 1.5 mot boter. Men så var jeg hos en kompis spillte 1.6 der en kveld og vips. Nå spiller jeg bare 1.6. Men det er meg da. Er litt rar Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Håper dere skjønner at CS kan ikke sammenlignes med CSS? Dem er to HELT forskjellige spill, dette er undergangen for HeatoN & Co. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Velkjent faktum at CS:S er et helt annet spill. Å kalle det CS i det hele tatt blir feil, da spillet har langt fra samme feeling som tidligere versjoner av CS. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja ok Luzifer, jeg sa det samme som noen andre. Men allikevel, at folk spiller CS:S og argumenterer med "Man kan jo ikke spille et spill der blodet er firkanter". Det blir for dumt. De fleste som spiller CS:S spiller det nok på grunn av grafikk. De som spiller CS spiller det nok på grunn av gameplay. Det beviser egentlig at grafikk ikke er det viktigste. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ,23/06/2005 : 17:52] Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... En stor tabbe spør du meg. Enig, stooor tabbe. Jeg så en fragmovie fra CS:S her om dagen, og kjente ikke igjen gode gamle de_dust 2! Herregud, det står jo kasser og tønner i hytt og pine! Uff....Grafikk fremfor gameplay lzm? Blir det mindre gameplay på grunn av at det står noen tønner her og der lissom? Tror du bare du prøver å følge strømmen her. Jeg har ikke spilt mye 1.6 i livet mitt, så jeg har ikke den "ekte" cs-følelsen som dere snakker om. Jeg vil heller spille Source, enn å begynne med 1.6. Og en av de grunnene er blant annen grafikken. Men jeg antar saken er noe annerledes for dere som har spilt en del cs før Source. Åhh jeg tror ikke du skjønte hva KingNorthGarden mente eller? Whatever! Du spiller Source pga grafikken. Jeg spiller 1.6 pga gameplay. Jeg bryr meg ikke om det er et par tønner ekstra på source men for å nevne noen ting så har dem nesten tatt vekk det at man kan haxxe folk gjennom vegger (pga da blir det mer realistisk WEEEE!) å som jeg har nevnt før er det dårlig hitbox. Mapsene har blitt kjedligere og det er alt for lett å bli god i det(for nybegynnere). Hva recoil er det i det spillet foresten høh jeje. Desuten ble selfølgelig Source lagt for å tjene mer penger (det blir vel det fleste spill) men jeg skjønner deg hvis du velger source framfor 1,6 hvis du ikke har spilt tidligere verisjoner av Cs for da har du som sagt aldri hatt den Cs feelingen. Btw jeg ble veldig fort lei av Source.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja, som SyphoN sa, det finnes vel nesten ikke recoil i CS:C. Derfor er det mye lettere og bli god i det. I CS 1.6 må man øve, og det er det DU bør gjøre, øve. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 CS:S er absolutt ikke CS nei. Men siden jeg har drevet med det i seks år så er vel jeg litt vrang. Klaget stort over 1.5->1.6 overgangen og gjør det fortsatt. Gi meg tilbake r_drawviewmodel 0 ! Blir det mindre gameplay på grunn av at det står noen tønner her og der lissom? Ja, det mener jeg. Noe av det jeg mener gjør FPS spill til multiplayerhits er at spillet er simpelt. T.d. Q2, Q3 og CS. Dersom du har sett grafikken på en "pro" Q2 setup så forstår du hva jeg mener. Spillets utfall skal bare ha med skills å gjøre, og hand-eye-coordination, IQ og spillkjennskaper er det eneste som bestemmer om du overlever møtet med en fiende. (jeg snakker om de to sekundene fra to fiender ser hverandre til en av de er døde, så TP osv har lite å si) CS maps er så deilig simple at det er bare du, siktet og den svarte flekken som er en ct. Det er ingen tønner, bilvrak, fine teksturer, vegger som går ett med himmelen, vanneffekter, basicly ingen eyecandy men bare mano a mano hvor første som sikter på hodet og skyter vinner. (ish) Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 CS:S er absolutt ikke CS nei. Men siden jeg har drevet med det i seks år så er vel jeg litt vrang. Klaget stort over 1.5->1.6 overgangen og gjør det fortsatt.Gi meg tilbake r_drawviewmodel 0 ! Blir det mindre gameplay på grunn av at det står noen tønner her og der lissom? Ja, det mener jeg. Noe av det jeg mener gjør FPS spill til multiplayerhits er at spillet er simpelt. T.d. Q2, Q3 og CS. Dersom du har sett grafikken på en "pro" Q2 setup så forstår du hva jeg mener. Spillets utfall skal bare ha med skills å gjøre, og hand-eye-coordination, IQ og spillkjennskaper er det eneste som bestemmer om du overlever møtet med en fiende. (jeg snakker om de to sekundene fra to fiender ser hverandre til en av de er døde, så TP osv har lite å si) CS maps er så deilig simple at det er bare du, siktet og den svarte flekken som er en ct. Det er ingen tønner, bilvrak, fine teksturer, vegger som går ett med himmelen, vanneffekter, basicly ingen eyecandy men bare mano a mano hvor første som sikter på hodet og skyter vinner. (ish) sier ikke mer. Skal vi ro tilbake til topic nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg