munky Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Skaff dere en slik gjeng som #cfgerz, så skal dere se at det blir mye gøyere å spille cs. samtidig blir man bedre ;o) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Men hva sier slike klaner til at man kanskje ikke er über pro cpl 1337 da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 skal no egentlig ikke så mye til. spill å bli bedre. som det sies øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Men hva sier slike klaner til at man kanskje ikke er über pro cpl 1337 da? "Dra til helvette" sier dem... Nejda Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hvorfor bruke det i det heletatt? de er jo stokk dumme, og jeg er sikker på at de har WH.. skyter igjennom ALT av vegger++ da.. og er sinnsyke i reaksjon osv osv.. Skriv bot_difficulty 0 i console, så er den sinnsyke reaksjonen deres på ca. 3 sekunder. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg vet CS er et fengende og taktisk spill, men å begynne å spille det nå for å bli god tror jeg vil være waste of time, det er grafisk revolusjon i spilleverden nå og det kommer til å komme mange spill som vil danke CS rett ut. BF2 er et godt eksempel på det... Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Play hard go pro Spill mye. Se på fragfilmer/demoer av gode folk. Prøv å sikte på hode . Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Play hard go pro Spill mye. Se på fragfilmer/demoer av gode folk. Prøv å sikte på hode . faktisk bra sagt Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg vet CS er et fengende og taktisk spill, men å begynne å spille det nå for å bli god tror jeg vil være waste of time, det er grafisk revolusjon i spilleverden nå og det kommer til å komme mange spill som vil danke CS rett ut. BF2 er et godt eksempel på det... Eh, nå har det seg vel slik at Battlefield 2 er ett 1player spill? det er vel ikke den samme lag-spillet der? Det er jo det som hefter folk mest, at det er en haug med folk som spiller på lag mot hverandre.. Vekker det fotball-feberen hos folk? EDIT: Og hvis han har lyst til å spille det, og har lyst til å bli god, så er det vel opp til han? Endret 22. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Eh, nå har det seg vel slik at Battlefield 2 er ett 1player spill? Battlefield2 er også et multi player spill. Battlefield2 er et bra spill men tror ikke det vill klare å danke ut CS på noen som helst måte. Men nok offtopic . Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg prøvde å få framm et poeng, selv om BF2 er et helt annerledes spill en CS så tviler jeg ikke på at det vil bli like populært (kanskje ikke over like lang tid) men ihverfall, det kommer mange brae spill framover som mange CS folk vil begynne å spille. Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg prøvde å få framm et poeng, selv om BF2 er et helt annerledes spill en CS så tviler jeg ikke på at det vil bli like populært (kanskje ikke over like lang tid) men ihverfall, det kommer mange brae spill framover som mange CS folk vil begynne å spille. Ja kan vere enig i det Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Back2Topic pls... Ok siden du begynte så bra med ontopic igjen. Spill mot folk som er bedre enn deg. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 aim tells ikke mest.. jeg har ikke den beste aimen men like vell eier jeg pga erfaring og jeg er klar over hvor alle som regel står Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg vet CS er et fengende og taktisk spill, men å begynne å spille det nå for å bli god tror jeg vil være waste of time, det er grafisk revolusjon i spilleverden nå og det kommer til å komme mange spill som vil danke CS rett ut. BF2 er et godt eksempel på det... Jeg vet at dette er off topic, men jeg sier det allikevel. GAMEPLAY!! Det er ikke grafikken som gjør et spill bra. Det er ingen som spiller CS (1.6) pga. grafikk. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er vel egentlig ikke det SuperPjoken prøver å si. Min tolkning er vel at 1.6 ikke kommer til å greie å rekrutere nye spillere fra den yngre generasjonen. Da dør det jo ut........ Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Nja er ikke så sikker på det du. Her hvor jeg bor (Kongsberg) så er det "mange" som er rundt 13 og 14 som har begynt å spille CS nå i det siste. Endret 22. juni 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Og ikke bare det, men Valve har kuttet ut all satsning på 1.6, og bruker nå alle midlene sine på Source... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg