Gå til innhold

Hvordan bli bedre i CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En meget subjektiv mening som omtrent alle som har spilt noe annet enn CS:S har. De som begynte med 1.6 eller tidligere versjoner, kan jeg nesten garantere deg at har den meningen. De som derimot begynte å spille CS:S, så kanskje har prøvd 1.6 i ettertid, har en annen mening.

Og nei, jeg sier ikke at dette gjelder alle, men at godt bortimot 90% mener dette tror jeg nok.

Lenke til kommentar
Skaff deg klan!

Er så mye morsommere å spille i klan, du blir bedre taktisk samtidig som aimen blir bedre.

Ja!

Skaff deg en klan sånn som PIP, ikke sant TomFu?

Da blir du SÅ mye bedre!! :p

Bare tulla...! :D

For det første, sa jeg at man blir SÅ mye bedre? Nei.. Jeg sa at man ble bedre taktisk, samtidig som man får bedre aim.

For det andre, jeg sa at det var mye morsommere å spille i klan.

Btw, PIP ownz U l13k ev3rytime U n00b.

Lenke til kommentar

Bruk hue, ikke bot'er, test public, test clan, da lærer du etterhvert ;)

Jeg har spilt siden januar nå, og ser STOR fremgang.. Orker iallefall ikke og spille mot boter når jeg har internett og Steam? Mye morsommere og spille public, samt man får trent seg litt uansett.. er alltid morro når noen tar public spillinga litt seriøst og bruker voice'n..

GO CS! :D;)

BTW: I CS:S er boter "orginalt"..

Lenke til kommentar
2.I source så er haxing nesten tatt bort. DVS det går ikke ann å skytte gjenom vegger o.l

Feil.

Det er mange steder det går ann å skyte igjennom vegger o.l.

Jeg vet at det går an noen steder, og hvis du leser det jeg har skrevet så ser du det.

Man kan ikke haxe i de grader man kan på 1.6

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...