Pilot_ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg vil si det var en meget subjektiv mening. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 En meget subjektiv mening som omtrent alle som har spilt noe annet enn CS:S har. De som begynte med 1.6 eller tidligere versjoner, kan jeg nesten garantere deg at har den meningen. De som derimot begynte å spille CS:S, så kanskje har prøvd 1.6 i ettertid, har en annen mening. Og nei, jeg sier ikke at dette gjelder alle, men at godt bortimot 90% mener dette tror jeg nok. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg spillte faktisk css før jeg begynnte å spille 1.6 seriøst. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg spillte faktisk css før jeg begynnte å spille 1.6 seriøst. Du innså altså hvor mye bedre gameplayet og spille generelt er altså? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg spilte CS:CZ før jeg spilte 1.6! Og jeg synes jeg spiller bedre i 1.6, det er mye kulere og! Tenk at jeg spilt CS:CZ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ' date='19/06/2005 : 22:38'] Jeg spilte CS:CZ før jeg spilte 1.6! Og jeg synes jeg spiller bedre i 1.6, deter mye kulere og! Tenk at jeg spilt CS:CZ Ja huffamei! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg spillte faktisk css før jeg begynnte å spille 1.6 seriøst. Du innså altså hvor mye bedre gameplayet og spille generelt er altså? jepp, og takk gud for det. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ,19/06/2005 : 22:38] Jeg spilte CS:CZ før jeg spilte 1.6! Og jeg synes jeg spiller bedre i 1.6, deter mye kulere og! Tenk at jeg spilt CS:CZ Ja huffamei! synes nå ikke cz er så ille.. men foretrekker heller 1.6 ja Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Skaff deg klan! Er så mye morsommere å spille i klan, du blir bedre taktisk samtidig som aimen blir bedre. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Skaff deg klan! Er så mye morsommere å spille i klan, du blir bedre taktisk samtidig som aimen blir bedre. Ja! Skaff deg en klan sånn som PIP, ikke sant TomFu? Da blir du SÅ mye bedre!! Bare tulla...! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Skaff deg klan! Er så mye morsommere å spille i klan, du blir bedre taktisk samtidig som aimen blir bedre. Ja! Skaff deg en klan sånn som PIP, ikke sant TomFu? Da blir du SÅ mye bedre!! Bare tulla...! For det første, sa jeg at man blir SÅ mye bedre? Nei.. Jeg sa at man ble bedre taktisk, samtidig som man får bedre aim. For det andre, jeg sa at det var mye morsommere å spille i klan. Btw, PIP ownz U l13k ev3rytime U n00b. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Bruk hue, ikke bot'er, test public, test clan, da lærer du etterhvert Jeg har spilt siden januar nå, og ser STOR fremgang.. Orker iallefall ikke og spille mot boter når jeg har internett og Steam? Mye morsommere og spille public, samt man får trent seg litt uansett.. er alltid morro når noen tar public spillinga litt seriøst og bruker voice'n.. GO CS! BTW: I CS:S er boter "orginalt".. Lenke til kommentar
W Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 2.I source så er haxing nesten tatt bort. DVS det går ikke ann å skytte gjenom vegger o.l Feil. Det er mange steder det går ann å skyte igjennom vegger o.l. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 2.I source så er haxing nesten tatt bort. DVS det går ikke ann å skytte gjenom vegger o.l Feil. Det er mange steder det går ann å skyte igjennom vegger o.l. Jeg vet at det går an noen steder, og hvis du leser det jeg har skrevet så ser du det. Man kan ikke haxe i de grader man kan på 1.6 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Digger CS, så enkelt er det! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hvis du syns det er vanskelig på internett kan du laste ned noen boter. de virker bokstavelig talt som skyteskiver. da får du aim! last ned boter her! du må registrere deg men det er fort gjort og du finner masse annet der som du kanskje har bruk for! Hvordan virker de? Skal de legges i Cs strike mappa? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hvorfor bruke det i det heletatt? de er jo stokk dumme, og jeg er sikker på at de har WH.. skyter igjennom ALT av vegger++ da.. og er sinnsyke i reaksjon osv osv.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 hvorfor bruke det i det heletatt? de er jo stokk dumme, og jeg er sikker på at de har WH.. skyter igjennom ALT av vegger++ da.. og er sinnsyke i reaksjon osv osv.. Dvs du blir eid av boter? :!: Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) :!: Endret 22. juni 2005 av izoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg