YourShadow Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) kan noen si meg hvordan jeg kan få det slik? Endret 25. juni 2005 av YourShadow Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er nok en mod Cosmos eller ct_core mod. BTW Fiks topic,skjønner du ikke hva jeg mener kan du lese retningslinjene Lenke til kommentar
Locutus_NOR Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ser ut som Ultimate UI. http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=478 Eller noe i den duren. Mye å velge i på Curse. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er vertfal en cosmos knapp på minimapet Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Kunne ikke dy meg... vært hardt på fylla.. gi nå gutten litt slack, er jo første posten hans.. last ned den ui'en du ser på der du har tatt screen fra.. selv bruker jeg nolby pride.. nesten det samme.. er genialt! koz *Edit: men uansett hvor ukjent du er for forum burde du klare å lage en bedre tittel/post.. visst du ikke er mellom 9 og 13 år da... Endret 19. juni 2005 av DaDon Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Stenges då trådstarer ser ut til å ikkje ha noko interesse av tråden lengre, og heller ikkje skifte emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg