Magnus Holm Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har lett litt men finner lite Vil ha følgene funksjoner: Auto-thumbs Admin (n00b sikker ) Enkelt og greit, men ikke for simpelt Raskt HELST ikke MySQL Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Pixelpost er et script jeg kan anbefale. Fungerte akkurat slik jeg hadde tenkt, og hadde samtidig en snedig løsning med en stripe av thumbs. Må sees Bruker mysql, men så lenge du har mulighet for det skulle det ikke være noe problem. Scriptet gjør jo resten selv. To eksempler: dan1el.net/photoblog/, nydelig fotoblogg med nydelige bilder. purloined.net/galleriet/, mitt eget galleri. Pixelpost finner du her. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm... Jeg vil ha tre forskjellige thumbs: En i "filmstripe" (strengt tatt ikke nødvendig), en når du klikker på neste bilde etc og et når du klikker på det bilde du har valgt. Har nemelig noen bilder som tar hele skjermen. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 http://gallery.menalto.com http://www.minigal.dk Ingen av de bruker MySQL. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm...Jeg vil ha tre forskjellige thumbs: En i "filmstripe" (strengt tatt ikke nødvendig), en når du klikker på neste bilde etc og et når du klikker på det bilde du har valgt. Har nemelig noen bilder som tar hele skjermen. Skjønte ikke helt den der. Du kan forandre antall bilder i filmstripa. Gidder du å forklare engang til? Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg anbefaler http://coppermine.sourceforge.net/ , men den bruker MySQL. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet? Gallery støtter det. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet? Gallery støtter det. Gallery? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet? Gallery støtter det. Gallery? Tror kanskje han mente gallery.menalto.com. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet? Gallery støtter det. Gallery? Tror kanskje han mente gallery.menalto.com. Gallery er Gallery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå