Gå til innhold

Søker et enkelt bildegalleriscript

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pixelpost er et script jeg kan anbefale. Fungerte akkurat slik jeg hadde tenkt, og hadde samtidig en snedig løsning med en stripe av thumbs. Må sees :p

Bruker mysql, men så lenge du har mulighet for det skulle det ikke være noe problem. Scriptet gjør jo resten selv.

To eksempler:

dan1el.net/photoblog/, nydelig fotoblogg med nydelige bilder.

purloined.net/galleriet/, mitt eget galleri.

Pixelpost finner du her.

Lenke til kommentar
Hmm...

Jeg vil ha tre forskjellige thumbs: En i "filmstripe" (strengt tatt ikke nødvendig), en når du klikker på neste bilde etc og et når du klikker på det bilde du har valgt.

Har nemelig noen bilder som tar hele skjermen.

Skjønte ikke helt den der. Du kan forandre antall bilder i filmstripa. Gidder du å forklare engang til? :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet?

Gallery støtter det.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er muligheter for å laste opp hele mapper på noen av disse galleriene? På de galleriene jeg har funnet må man laste opp enkeltfiler. Det er vel kanskje mulig å finne gallerier hvor man kan laste opp en zippet fil, noen som vet?

Gallery støtter det.

Gallery? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...