teje Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hei. Har lastet ned forskjellige nedlastingsprogram som kaza bear share og dc men ingen av di vil connecte :S. Altså på dc får jeg opp public hubs men får ikke connecta hubbene. Jeg har prøvd å tatt av brannmur men får likavel ikke connecta. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
3dme Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg lurer på en ting: Har du problemer med andre ting også? f.eks kan du koble deg til spill og slikt? Jeg har et veldig likt problem, kan ikke koble med til spill / torrents / dcplusplus. Det eneste som funker er surfing. Har telenor adsl. Har også en brannmur, men koblet med forbi den og hadde fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
teje Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 har ikke prøvd enna, men ska prøve nå Lenke til kommentar
teje Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 når jeg skal registrere account på bf2 demoen så kommer d opp . connection refused Lenke til kommentar
3dme Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Samme spill. Samme problem. "the server has refused the connection attempt". Vi har iallefall samme problem ser det ut til, hvilke isp har du og hvor lenge har du hatt problemet? Lenke til kommentar
teje Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 det jikk en stund da jeg kunne laste ned men plutselig jikk d ikke lenger. så det slutta å funke 16 mai eller noe da ville den plutselig ikke mere så jeg prøvde å formaterte men til ingen nytte:( Lenke til kommentar
3dme Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Satan, har du hatt problemet så lenge? Jeg har bare hatt det i en to tre dager, på to maskiner. Hvis det er noen som kan hjelpe oss, hjelper det sikkert dem og vite hvem du for internet fra (telenor?) osv. Har du prøvd og ringe kundeservice, evt hva sa de? Mulig at dette er en feil hos telenor, siden det ikke er noe som tilsier at det er et lokalt problem her iallefall. Lenke til kommentar
teje Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 har også fra telenor . skal prøve å ringe dem imorgen viss d går da.men er litt merkelig att d f.eks bare går utover oss. kompisen min sin internett og online gaming funker helt greit og han har også telenor Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 har telenor jeg... funker fint å spille bf2 demoen her, laster ned fra dc++ også Lenke til kommentar
teje Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 ja d er d samme me kameraten min men jeg fårke låv:( Lenke til kommentar
3dme Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ting tyder på at det er telenor som lager problemet siden ingenting av betydning har blitt endret lokalt og brannmuren ikke har noe med saken og gjøre. Samtidig har ikke alle telenor kunder disse problemene. Forvirrende. Men nå har jeg sendt mail til telenor, for vel svar på mandag tenker jeg. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 www.online.no/abuse ^ All infoen du trenger for og få vekk blokken på linja di. Lenke til kommentar
teje Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 HERLI rdme:D:D:D takker Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 husk at når du bruker kaaza så blir windows vanvittig treg og du får en masse galskap som spyware og dritt. (de som jobber ved sharman networks vil ikke installere kaaza på sine privatmaskiner fordi de vet hva som skjer). det andre som skjer er at politiet kan komme på besøk og du blir nevnt på dagsrevyen (razzia i 15 land f.eks) og da tenker jeg ikke på nedlasting av spill. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 det er telenor som blokka linja sånn at dere ikke skulle få virus o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå