oathunder Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det noen som kan gi meg instillingene for å sett opp hotmail på min mobil?? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hotmail plus(abo) funker men ikke "normale" hotmail. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Er det noen som kan gi meg instillingene for å sett opp hotmail på min mobil?? Hotmail plus(abo) funker men ikke "normale" hotmail. Endret 19. juni 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Werable Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvordan kan man sette opp med Hotmail Plus? Har en N6630... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) hotmail støtter ikke pop3 men det gjør gmail, tror også hotmail pluss støtter det. sjekk hjelp når du er logget inn og søk på pop3 Endret 19. juni 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Werable Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har sjekket.... Det stod ingenting om hvordan jeg kan få mail på mobilen.. Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Er det noen som kan gi meg instillingene for å sett opp hotmail på min mobil?? Hei! Håper at noen kan dette.....ingen? Mhv T-mac1 Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hvordan kan man sette opp med Hotmail Plus? Har en N6630... Oppsett av Nokia 6630 Telenor-nett (kopiert fra telenormobil.no med små endringer) Vet ikke innkommende epostserver hos hotmail da jeg ikke har pluss. Gå inn på mobilens meny og velg Verktøy, Innst. og Telefon. Velg arkfanen Tilkoblingsinnstillinger og velg Tilgangspunkter. Trykk Velg, Nytt tilgangspunkt, Bruk std.innstillinger og legg inn følgende informasjon: Tilkoblingsnavn : Internett (Valgfritt navn) Databærer GPRS Tilgangspunktnavn : internet Brukernavn : Bekreft passord : Passord :1234 Godkjenning Normal IP-adresse gateway 0.0.0.0 Gå inn på mobilens meny og velg Meldinger. Trykk Valg, Innstillinger, E-post og Postkasser. Svar Ja til spørsmålet om å angi en e-postkasse nå. Dette spørsmålet får du bare dersom du ikke har definert en e-postkasse fra før. Legg inn følgende informasjon: Postkassenavn : Mobil E-post (Valgfritt navn) Tilgangspunkt i bruk : Internett (Samme som det du opprettet) Min e-postadresse : dinepostadresse Utg. e-postserver : smtp.mobilpost.no Send melding : Valgfritt Send kopi til deg selv : Valgfritt Inkluder signatur : Valgfritt Brukernavn : dittbrukernavn Passord : dittpassord Innk. e-postserver : din innkommende epostserver Postkassetype : POP3 Sikkerhet : Av Sikker pålogg (APOP) : Av Endret 20. juni 2005 av KrageV Lenke til kommentar
Werable Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk for svaret! Men jeg finner ikke ut hva jeg skal skrive på posten "Innkommende e-postserver" Hvor finner jeg det jeg skal skrive inn der? Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk for svaret! Men jeg finner ikke ut hva jeg skal skrive på posten "Innkommende e-postserver" Hvor finner jeg det jeg skal skrive inn der? Jeg er ikke sikker på dette, men tror innkommende server er: mail.hotmail.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå