Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Jeg er ute etter et greit videokamera som skal være på avbetaling. Det skal brukes til å lage "skikkelige" filmer (bare på gøy) og så filme ferie osv. Så da er jeg ute etter noe med den beste kvaliteten i forhold til en lav pris. Hva vil dere anbefale? Hvis det er noen kamera som er veldig godt i forhold til pris men ikke har mulighet til avbetaling så vennligst si ifra for jeg kan bruke Cresco card. Takk! Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ser du etter et bruktkamera eller? Det finnes jo mange bra sony kameraer med det er egentlig litt smak og behag og hva du vill med det. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det var jo en god ide. Bruktkameraer! Kan noen finne det beste kameraet her for fra ca. 3000kr - Max. 5000kr på finn.no? Her er adressen til videokamera kategorien: http://finn.no/finn/bap/result;pdc=1119134...UBCATEGORY=3929 På forhånd takk! Endret 18. juni 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå