Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløst nettverkskort til bærbar

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp i forbindelse med kjøp av et trådløs nettverkskort til min toshiba laptop.

Har en 3com ruter, og tidligere hadde også en 3 com pcmcia trådløs kort.

Etter at min pcmcia slott ble ødelagt, er jeg nødt til å ha et usb trådløs kort.

Har sett litt på 3 usb trådløs kort, men forsto at det ikke var bra noe godt kjøp, på grunn av ustabilitet, o.s.v.

Er det noen som kan anbefale et bra usb kort som passer til 3com ruter, på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er 3Com USB trådløse kort som du forstår er ustabilt, så kan i alle fall jeg fortelle at mitt trådløse 3Com trådløse USB-kort er helt stabilt med min 3Com-router. Uansett hvilket produkt du kjøper, så vil noen kunne fortelle noe negativt om dette, og ofte har dette helt andre årsaker enn selve produktet.

Lenke til kommentar

Rent generelt bør du velge kort som er samme produsent som resten av utstyret ditt, jada, vi lever i 2005 og mye skal være kompatibelt, men sånn er det bare ikke.

Så hvis du kan velger du et 3com kort, som det ikke er noe og utsette på.

For Softest har rett i at det ofte er andre årsaker enn produktet som gjør folk misfornøyd.

Selv om noen Wlan produkter skiller seg negativt ut, men det er jo en annen historie. :roll:

Lenke til kommentar

du bør og sjekke om pc'en din har mini pci slott, siden da slipper du ha noe kabel eller usb digs på utsiden som blir:knekt,slot,osv.....

for og finne det ut må du enten google litt ,eller skru litt. det er normalt under keyboret eller på under siden ved en luke. porten ser ut som en "ram" slott men den tappen som er i midten. er flyttet helt bort på den enne siden. ca 1-2mm fra enden og det er ikke noe tapp vidre. og det er ca 4-5cm lang helle slotten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...