brilleja Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg kjøpte neteopp en sony NW-E407 mp3 spiller og når jeg skrudde den på var alt bra men etter noen dager merket jeg at lyden er så lav selv om den er på maximum...noen som vet hvordan jeg få lyden til å bli høyere? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 AWS er deaktivert, sant? (om den finnes) Spilletid går ofte på bekostning av effekt ut, og f.eks min Sony discman (D-NE1) spiller heller ikke høyt. Kanskje det er et Sony-fenomen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Fant noe i dag: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=215671 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jeg kjøpte neteopp en sony NW-E407 mp3 spiller og når jeg skrudde den på var alt bra men etter noen dager merket jeg at lyden er så lav selv om den er på maximum...noen som vet hvordan jeg få lyden til å bli høyere? har den diktafon og radio??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå