Gå til innhold

Overburn, hva gjør jeg???

Anbefalte innlegg

Mitt problem er følgende:

Jeg har ei divx-fil på 702,93 MB, og denne har jeg lyst til å brenne i sin helhet, dvs. at jeg ikke har lyst til å kutte den med "Virtual-dub" eller noe annet program.

Når jeg skal brenne denne filen rapporterer brenneprogrammet mitt, "WinOnCD", versjon 3.7, at denne filen er for stor til å brennes. Min brenner er Plextor PX-W121032 med "Burn-Proof". Jeg vet at denne cd-brenneren støtter det som kalles "overburn".

Har hørt at det er mulig at brenneprogrammet "CDRWin" muligens kan brenne denne filen.

Er det noen som har en "steg for steg" forklaring på hvordan dette skal gjøres ved å bruke "CDRWin" eller et annet program.

Ville vært veldig givende å høre fra noen som har gjort dette før.

Takknemlig for svar

tommelomsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I innstillinger for Nero, er det bare til å huke av for "Allow overburning". Programmet bruker vanlig "utforsker", så det er bare til å dra fila fra høyre vindu til venstre vindu (som da er CDROM ISO MODE 1), og brenne ut.

Ønskes mer utdypende forklaring, får du heller maile meg :wink:

Lenke til kommentar

har samma brenner...du må SLÅ PÅ overburn først deretter kan winoncd overburne...

nå har jeg scsi brenneren til plextor da men det er vel det samma hvis du har installert det så burde du se et lite icon som er blått eller noe (pletor icon) i oppgave linja dobbeltklikk på det og en meny kommer fram...et eller annet sted inn der må du trykke på"enable overburn" etter det aksepterer winoncd at du starter og brenne med for små CD-er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...