DevianX Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei, jeg trenger hjelp. Jeg byttet plass med pc'en til en eldre pc skjerm. Den er fra 1995. Og da jeg skulle start den opp, får jeg svart skjerm etter at windows xp er ferdig med loading Hva er galt?Det skjedde etter at jeg byttet skjerm. Hjelp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Divxdude Kan være at oppløsningen er for høy for den skjermen. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 det tror jeg også! Men hvordan setter jeg den ned?? Jeg kommer jo ikke inn?? TAkk for svar Kjetil! Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 heisann i loadingen av xp trykker du på f8... da får du opp mange valg, trykk safe-mode da kommer du in i windos-xp Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hva med å starte i sikkerhetmodus? (F8 under oppstart (tror jeg)) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 mener du at jeg skal trykke på f8 etter bios er ferdig med å loade, eller når selve xp loader? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Like etter at BIOS er "ferdig med sitt", så trykk F8. Gjør ikke noe om du trykker for tidlig eller for sent. Når du starter i sikkermodus går du til skjerminnstillinger i kontrollpanel. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Har gått inn i sikkerhetmodus, og satt ned oppløsning. Alt som er mulig. Og så starta jeg på nytt. Men jeg får forsatt svart skjerm når jeg starter pc'en. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Prøv med en litt mindre råtten skjerm, da.... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 skal det- ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar
dopus Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 prøv å reinstaler skjermkort driverne i safemode og restart. Det hjalp meg en gang jeg hadde akkurat samme problemet som du har Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Divxdude skrev (2002-07-23 13:09):Har gått inn i sikkerhetmodus, og satt ned oppløsning. Alt som er mulig. Og så starta jeg på nytt. Men jeg får forsatt svart skjerm når jeg starter pc'en. Hva har du satt oppdaterings frikvensen på(Screen refresh rate) sett den på 60 Hertz. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har byttet skjerm for lenge siden. Og nå funker den som den skal. Årsaken var rett og slett fordi den gamle skjermen ikke klarte den laveste oppløsningen engang. Noe dritt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Quote: Divxdude skrev (2002-07-23 17:07):Jeg har byttet skjerm for lenge siden. Og nå funker den som den skal. Årsaken var rett og slett fordi den gamle skjermen ikke klarte den laveste oppløsningen engang. Noe dritt. Har du ikke tålmodighet, Du må ikke gi opp så fort, Du fikser ingenting ved å gi opp vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå