John Keats Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg vaska Visa Electron-kortet mitt i vaskemaskinen med en feil... er dette kortet ødelagt? I så fall, hva koster det og skaffe et nytt? Endret 18. juni 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det spørs ¨på banken din, sannsynligvis kan du få et gratis. Men kan du ikke enkelt sjekke det? Prøv i en minibank. Blir det slukt, så er det jo egentlig like greit, for da vil din bank motta det, og teste det. Finner de noe galt, så ja, da får du et nytt kort. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg vaska Visa Electron-kortet mitt i vaskemaskinen med en feil... er dette kortet ødelagt? Det er det kun du selv som kan finne ut av, noe som er en ganske enkel affære. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 får vel bare teste det i en butikk da, og ta med penger som backup. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 åffer skal de ikke tåle en vask? wtf.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Mitt busskort har vært gjennom vaskemaskinen maaaange ganger, og fungerer perfekt fremdeles, og de (busskortene) skal tåle mindre enn et bankkort. Endret 18. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har du vaska kortet ditt en hel gang? Mitt har vært i vask tre ganger, og det fungerer fortsatt bra. Det er jo bare plast, og det skal ikke ta skade av vann. Men kortet kan ha en tendens til å krølle seg litt, så prøv å legg den til strekk neste gang. Hvis den krøller seg da Nei, det er mer rett å si at kortet krummer seg. Det blir ikke krøllete på den måten som et krøllete teppe Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg har vasket alle magnetkortene mine en gang, og alle fungerte fint etterpå. Jeg måtte visstnok gi busskortet mitt tre dager før kortautomaten godtok det, men bortsett fra det er det ingenting å engste seg over. Husk å bøy kortet til dets opprinnelige form før du putter det i automaten, for ellers kan det gå galt for seg. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Lommeboka mi er ofte til vask ilag med buksa.. Har aldri hatt noe problem med korta etterpå.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 har vasket følgende kort: Visakort Busskort "vanlig" bankkort skiheiskort bursdagskort Det var kun bursdagskortet som blei ødelagt... Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 På Mythbusters prøvde de en gang å ødelegge innholdet på noen kort, og det var utrolig vanskelig, eneste gangen de klarte å ødelegge innholdet var med en veldig kraftig elektromagnet (tror det var 1000 Gauss). Med vanlige magneter, og litt diverse "wear and tear" fikk de ikke til å ødelegge kortet. De ble overrasket (det ble jeg også) over hvor mye de tålte. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Adgangskortet mitt med magnetstripe har havnet i vaskemaskinen X ganger og fungerer fortsatt ypperlig. Og det er tydeligvis mange av oss. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nytt kort koster ingenting første gangen, men når du begynner å komme opp i 5-6 nye kort så koster det 80 kroner. (Erfaring) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå