Hardi Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Jeg har en kamerat som har Dell barbær pc. Ved en feil handling ble Cd- rom ikonet slettet, det kan hende også at cd-room driveren er slettet. Derfor er CD-room iconet ikke synlig hverken på min datamaskin eller når man høyre klikker min datamaskin og velger behandle. Når jeg setter en cd inn i stasjonen. den leses ikke og får beskjed om at manskinvare ikke funnet. Setter pris på hvis noen kunne gi meg tips om hvordan jeg skal installere cd-room drivere og hvor kan jeg finne slik drivere! Hilsen Hardi Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Har ikke sjekket, men alle nødvendige drivere skal ligge på Dell sine websider. Det går vel eventuelt an å reinstallere Windows... Endret 18. juni 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har ikke sjekket, men alle nødvendige drivere skal ligge på Dell sine websider. Det går vel eventuelt an å reinstallere Windows... Jeg tror rett og slett at han har deaktivert cd-rommen i Windows. Sjekk om dette er som det skal være: Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kan også være en ide og sjekke at cdrom har stasjonsbokstav i Diskbehandling (Datamaskinbehandling MMC consolet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå