Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hei! Plutselig nå mottok jeg en mail fra Broadpark.no med en zip fil som het email-info eller noe sånt. Er dette til å stole på? Det ser litt mistenkelig ut siden det står "Attachment: No virus Found" Og jeg har aldri hørt om Broadpark antivirus. Som sagt. Dette HASTER! Endret 18. juni 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Nå fant jeg svaret: http://www.nextgentel.no/kundesider/artikl...rm_juni2005.php Lenke til kommentar
xadox Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 fikk 1000 slike jeg også men hå har "de" slutta å sende dem Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 De kommer vanligvis fra blabla @ webtilbyderen din. Vær uhyre skeptisk til sånt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 En mail fra et norsk selskap ville aldri vært skrevet på engelsk hvis den var ekte... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Spesiellt hvis det inneholder attachements! da er det delete, delete, delete med en gang Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ja jeg gjorde det med en gang jeg så den nettsiden. Jeg har jo blitt ganske paranoid med virus etter en episode med 2 virus samtidig som jeg brukte (ved god hjelp av zjulik) 2 døgn på å bli kvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå