Gå til innhold

Army Operations

Anbefalte innlegg

Får tilstadighet denne feilmld når jeg prøver å spille America`s Army:

ReadFile beyond EOF 19887686+1/19887686

History: ULinkerLoad::Serialize <- TArray<< <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize <- (MeshAnimation AGP_InvModels.M249_1PAnims) <- LoadObject <- (MeshAnimation AGP_InvModels.M249_1PAnims 19887686==19887686/19887686 3471163 1263595) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UPackageMap::PairToObject <- UPackageMapLevel::SerializeObject <- (Class Core.Object None) <- FInBunch<<UObject <- InitialClientActor <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor None) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Noen som vet hva dette kan være? Noen ganger får jeg spillt, men andre ganger avslutter spillet og jeg får den feilmld..? Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-23 12:18, LIA skrev:

Joda, men jeg tenkte kanskje noen hadde gjort det allerede!

Så du gidder ikke lete frem svarene selv, men satser heller på at noen andre har gjort jobben for deg og serverer deg svaret på sølvfat. Jeg blir så stolt av at slike vandrer rundt omkring.

Lenke til kommentar

Jada, for det er sikkert ikke noe særlig trafikk på siden til americasarmy.com fra før.. Når du ser på antall innlegg under hjelp/spill på gamer.no så ser det ikke ut til at det tar skade av noen "ikke perfekte" innlegg. Men jeg beklager virkelig hvis dette var for "dumt" å spørre om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...