LarsP Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hva er best av Pils og Lager liksom? Det er nok synergien som tiltaler meg mest du gitt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Her i gårn er det ekstremt viktig med en bra kombinasjon av alt, derfor passer DT perfekt for meg Agreed 2k Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 En god kombinasjon er selvfølgelig bra, men det er mye viktigere med god instrumental enn god vokal. Problemet er at dårlig vokal ødelegger veldig mye for en sang, derfor er det bedre med bare god instrumental (ingen vokal) enn god instrumental men skikkelig dårlig vokal. Men som sagt: En kombinasjon er best Herr Brun Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 En god kombinasjon er selvfølgelig bra, men det er mye viktigere med god instrumental enn god vokal. Problemet er at dårlig vokal ødelegger veldig mye for en sang, derfor er det bedre med bare god instrumental (ingen vokal) enn god instrumental men skikkelig dårlig vokal. Men som sagt: En kombinasjon er best Herr Brun enig enig enig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 hmm det er selvfølglig helheten, men jeg synes vokalen er veldig viktig jeg. Orker jeg ikke stemmen orker jeg ikke musikken ellers.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Rangering: 1: Instrumental 2: Vokal 3: Tekst Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 En god stemme er et instrument i seg selv. Hva hadde f.eks. Madrugada vært uten vokal? Instrumentalt: 90% Tekstmessig: 10% Kjøper ikke ei plate av DDE fordi om det er gode teskter. Det instrumentale teller mye mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 En god stemme er et instrument i seg selv. Agreed. Hva hadde Fantômas vært uten Patton? :---P Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Instrumental. Sier ikke mer en Liquid Tension Experiment. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har inntrykk av at jeg er mer enn middels opptatt av teksten i en sang, men det blir jo ingen sang uten instrumenter Tekstene er vel hovedgrunnen til at jeg liker Metallica såpass godt som jeg gjør; selv om de ikke har verdens mest avanserte musikk så er tekstene forbanna forseggjorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå