Targa_PC Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Holder på med et kabinett som skal bygges om fra luft til vannkjøling. Radiatoren måtte plasseres på toppen av kabinettet. Har gjort klar for montering av vifta. Den blei stående utenfor kabinettet. Nede i front er mulighet for to 80 mm vifter, bak i kabinettet er det plass til en 80 mm vifte. Front nede, den tror jeg må blåse luft inn i kabinettet. Eller? Radiatorvifte (120 mm) på toppen burde vel også blåse luft inn i kabinettet? Bak .. trenger jeg den? 120 mm vifte ?denne Papst eller denne Mist . Med Mist vifta følger det med en vifteontroll, en fordel? 80 mm vifter, tror jeg velger denne Mist Trenger noen kommentarer på dette. Endret 18. juni 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
conrap Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Pass på og få sirkulering. Gjør slik at lufta kommer inn nede og går ut oppe. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Da blir det å suge ut luft på toppen. jo noe kompromisser må en gjøre. Noen gode ideer for vifta bak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå