Mufcy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei, jeg lurer på om den nye klapptelefonen Z520i fra sonyericsson er en bra mobil. Og så lurer jeg på om noen vet hvor mye minne den har. Takker for svar Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det er en helt grei mobil. Den har EDGE og PTT(selv om du ikke kan bruke det i norge) Helt OK skjerm, og helt ok kamera. Men så er den jo utrolig pen. Endret 18. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Den har ifølge GsmArena 16MB minne, ikke mulighet for minnekort. Det er jo en ganske fin telefon, regner med den ikke koster så mye siden den mangler en del funksjoner. Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvilke funksjoner sikter du da til? Den har java 2.0, bluetooth, ir, avansert kalender m.m. Jeg har gått til anskaffelse av en slik, og jeg er meget fornøyd. Eneste jeg har å utsette på den er at batterilevetiden ikke er så bra som jeg forventa (ca. 3 døgn ved normal bruk), kameraet kunne vært bedre og det kommer lett rusk inn under kanten av glasset som beskytter den indre skjermen. Ellers er det en utrolig bra mobil. Tastene er en drøm å jobbe med, ingen irriterende knirkelyder av noe slag fra telefonen og skjermen var overraskende bra (hadde lest specsa på den og var litt bekymra for denne.) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fint at du kommer med din erfaring med telefonen, men litt sent kanskje? ______________________________ Kan man ta bilder selv om telefonen er lukket? Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vel, det er ikke som at jeg kan komme med erfaring før jeg har kjøpt den. Tenkte vel "bedre sent enn aldri". Kanskje det kan være til nytte for noen andre. Og ja, du kan ta bilder selv om telefonen er lukket, da fungerer den ytre skjermen som søker (dette er vel mest å regne som en selvportrettsfunksjon.) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kikk innom her: http://www.mobilsiden.dk/index.php Testen finner du et stykke ned på siden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Norsk test: http://www.dinside.no/php/art.php?id=279644 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå