BadBoy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg skal kjøpe bærbar, og lurer litt på hvilken jeg skal kjøpe. har hørt litt om SHG pcer? Det blir enten en SHG note 9000 series, den kraftigste, eller en tundra 1559R fra PS data. Lurer på om noen har noen erfaringer med noen av disse pcene. Endret 18. juni 2005 av BadBoy Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei, og velkommen til forumet. Jeg har selv startet en egen tråd om SHG-maskiner. Men ingen svarer. SHG er et meget ukjent merke. Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=433190 Håper noen i det hele tatt kjenner til dette merket. -John Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg lurer også på SHG. Virker som mye PC for pengene. Men, som du sier, jeg vet ingenting om build quality, tastatur, støy, skjermkvalitet etc etc. Såvidt jeg vet bygges de i samarbeid med Asus, og det tyder vel på kvalitet? Noen som vet noe??? Vær snill å informer oss! Endret 19. juni 2005 av Fjonisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå