chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det en mulighet for å slå av procs på et våpen, la oss si jeg ikke vil at våpnet kan sende en DoT fordi det ødelegger gougen min (rogue). Finnes det da en mulighet for at den aldri proccer? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det går nok ikke ann nei.. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm det kunne kanskje vært mulig. Kan ikke se noe galt i at en slik funksjon ble lagt til i spillet. Så lenge det kun kan deaktiveres utenom combat Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Skulle gjerne sett en funksjon for å slå av "deep wounds", det er kjedelig når jeg critter, fienden får deep wound og jeg ikke kan bruke intimidating shout.. Edit: deep wounds er også kjedelig i instancer, når den tar en ekstra debuff-slot.. Endret 18. juni 2005 av likferd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 akkurat . Burde kunne slå de av Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Mulig jeg er helt på jordet, men kan ikke våpenet disenchantes? Mister man ikke da proccs? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Stemmer det Exeter at når du disenchanter mister du proccs. Det du ikke la til er at du faktisk mister hele våpenet Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Stemmer det Exeter at når du disenchanter mister du proccs. Det du ikke la til er at du faktisk mister hele våpenet hahahahaha :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå