goliatmo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Prøver meg på en ny design på hjemesiden min (se test versonen her) Det er ikke akurat et mesterverk men det er bedere en den gamle... Men jeg strever litt med å finne farver til linkene lurte på om dere kunne hjelpe meg Endret 18. juni 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Den sida der skriker etter padding. Sett padding: 5px; (minst) på #container. Skal vi finne fargene? Hva med en mørkere grønnfarge enn selve teksten? Syntes sida di ble litt for selvlysende. PS: Det heter hjemmesida Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ingardj: Du kan velge endelse selv. -en eller -a. Husk at du ikke (iallfall foreløpig) trenger #container! Du kan la BODY gjøre jobben i stedet. Bakgrunnen som nå er på body, setter du på HTML, og så bruker du BODY som #container. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ingardj: Du kan velge endelse selv. -en eller -a. Husk at du ikke (iallfall foreløpig) trenger #container! Du kan la BODY gjøre jobben i stedet. Bakgrunnen som nå er på body, setter du på HTML, og så bruker du BODY som #container. Men du så ikke feilen. Han skrev hjemme sia, noe som er feil uansett om du bruker -a eller -en.. Jaja, nå hadde vel ikke dette noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Men du så ikke feilen. Han skrev hjemme sia, noe som er feil uansett om du bruker -a eller -en.. Ah, sånn sett. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er umulig å lese hva som står på linkene. Ellers var det ikke så mye å gi kritikk på. Kjip font. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg skrev hjemme sia... men redigerte med en gang jeg så feilen... grunnen til at det er forskjell hankjønn og hunkjønn er at jeg sjekket i Word når jeg skulle skrive selve spørsmålet Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det er umulig å lese hva som står på linkene. Ellers var det ikke så mye å gi kritikk på. Kjip font. hehe... skrift er ikke min sterke side. like dårlig i grammatikk som design Endret 18. juni 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg skrev hjemme sia... men redigerte med en gang jeg så feilen... grunnen til at det er forskjell hankjønn og hunkjønn er at jeg sjekket i Word når jeg skulle skrive selve spørsmålet Var bare en liten PS, skulle ikke bli no sak ut av det Men uansett, skift fonttype. Den du bruker passer ikke helt på webben. Alt annet går egentlig. Men husk å velg en som alle nettlesere kan vise. Du kan jo også bestemme flere, sånn at nettleseren hopper til til den fonten den faktisk finner innstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå