Innos Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sist søndag, altså ikke den som var, men den før, så sendte vi inn penger til jmdata, vi bestilte en 21" crt skjerm. Men den har enda ikke kommet, jmdata skriver at de sender 1-4 virkningsdager etter at pengene er synlig på konto. Vi har prøvd å sendt mail men de svarer ikke. Kan jeg ha vært maks uheldig og at de ikke fikk se pengene på konto før ei uke, og sendte den 4 dager etter? Eller er det rett og slett normalt at det tar så lang tid med dem, eller rett og slett posten som har driti på draget. Blir lei av å vente på skjermen min nå. De har fått sabla mye gode komentarer på qxl.no, så tviler på de svindler oss, heller at de har oversett det, og ikke sendt før lenge etter antatt tid og er redd for å røpe seg ellerno? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 1. Det kan ta opptil 3 virkedager før pengene du overførte blir synlig på dems konto 2. Skjermen kan være for tung til å sendes med posten, så muligens annet transportselvskap er benyttet Og til slutt, dagens hete tips: Løft opp røret til telefonen din, slå inn nummeret til JMData og spør om status på din bestilling. Ingen her kan gjette seg til hva som har skjedd med akkurat din ordre utenom å ha svært flaks. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Det kan jo være noen hadde erfaring med de, og at hos dem tok det like lang tid/mye mindre tid. Men hvilke andre alternativer er det da? Skal til utlandet 23. juni, og kommer ikke hjem før om 2 uker. Vet posten venter 2 uker før de sender den tilbake, men tenk hvis den kommer samme dag som vi reiser, tror det er om morgenen, og kommer kansje hjem på kvelden, da er vi ille ute. :S Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er kun en person som kan svare på om når du får skjermen din, og det er JMData. Har en kompiss som har handlet skjerm fra han og synes alt der har vært smertefritt. Mange qxl-brukere som mener det samme. Tipper det kanskje har skjedd en glipp eller at du rett og slett ikke har fått pakkelappen din. Burde vel også nevnes at jeg tror dette er et enmannsforetak. Kan tenkes at den personen er på ferie eller er syk. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har hatt mange og gode erfaringer med JMDATA, så her har det nok skjedd en glipp. Lenke til kommentar
Tommy Joe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Skal til utlandet 23. juni, og kommer ikke hjem før om 2 uker.Vet posten venter 2 uker før de sender den tilbake, men tenk hvis den kommer samme dag som vi reiser, tror det er om morgenen, og kommer kansje hjem på kvelden, da er vi ille ute. :S Det er som regel ikke noe problem. Det er bare å fortelle posten dette (gjør det enklere hvis du har fått et sendingsnummer) så lar de pakken ligge lenger. Jeg har selv erfart at mitt lokale postkontor har latt pakken ligge 3 uker lenger en den opprinnelige hetefristen Men ta opp telefonrøret ditt å ring de! Det er nok det smarteste. Kan hende de har mye å gjøre, og at det derfor tar lang tid før de svarer, men til slutt kommer du nok igjennom, og da vil du nok få svar på dine spørsmål! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Vi ringte, og de la på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette hørtes snodig ut. Jeg har bare positive er faringer meddem nemlig. De har vært raske med å levere til meg og ytet god service. Tror ditt tilfelle må være unntaket som bekrefter regelen. Uansett så er det surt for deg da. Men smør deg med litt tålmodighet så skal du nok se at det ordner seg... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Kansje de har fått ødelagt skjermen min og vil finne en erstatning. For jeg skulle egnetlig ha en helt annen skjerm, men den var det noe galt med, så de ville ha meg til å kjøpe en annen skjerm, den ville jeg ikke ha. Så fikk denne for et mellomlegg på 800kr. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Nå har vi endelig fått skjermen, men fy faen, det var sykt med skraper i den, en linje på ca 5cm, og en på 2, og et par andre. Dette var dårlig, tror ikke det kan ha vært posten, for den var pakka in i 100kg bobleplast. Og den var veldig lys. dwt med skrapene var helt for jævlig. Og den klarer ikke så høy hz det stod, men kan ha noe med skjermkort dog, et fx5200. Telte, og var faktisk 10(!) skraper, de er ganske nær verandre og, helt vanvittig iriterende. Jeg har prøvd å fjerne dem med en klut, men går ikke. Så skraper er det nok. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå har vi endelig fått skjermen, men fy faen, det var sykt med skraper i den, en linje på ca 5cm, og en på 2, og et par andre. Dette var dårlig, tror ikke det kan ha vært posten, for den var pakka in i 100kg bobleplast. Og den var veldig lys. dwt med skrapene var helt for jævlig. Og den klarer ikke så høy hz det stod, men kan ha noe med skjermkort dog, et fx5200. Telte, og var faktisk 10(!) skraper, de er ganske nær verandre og, helt vanvittig iriterende. Jeg har prøvd å fjerne dem med en klut, men går ikke. Så skraper er det nok. har du bilde? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Trodde man måtte dra å hente det et sted jeg? Høres ut som dårlig service, legger på når man ringer. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Litt vanskelig å ta bilde av en crt skjerm med 85 hz da. Prøvde men du kunne ikke se en dritt, har faktisk sjekka litt nærmere og det er 11. Den ene er oppe i hjørne, så er lite synlig. Men ellers er skjermen topp. Stor som faen, ikke så lett å se dette på bilder. Orker ikke ringe inn om dette i dag, og kan være t eller annet stoff som har kommet på, som er sabla vanskelig å få vekk, men tror nok det er skraper. Utrolig iriterende, blir som noen passe tykke streker som er regnbue farga. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) prøv når å ta bilde når skjermen er av : ) ser vel skrapene lettere da ? : o) er det irreterende hadde jeg brukt angrefristen, er ikke noe digg å sitte og "se" på skrapene ... trust me : O Endret 21. juni 2005 av s_M_p Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Du ser ikke skrapene på bilde, men fy fader, når jeg slo av skjermen og tok lys på var det minst 20-30 skraper, dette var virkelig gale, men tror ikke de visste det, fordi skrapene var nesten ikke synelige når jeg ikke hadde den på uten lys, er nok en glipp av dem. Håper de er så snille og at jeg kan få ny, hverfall en erstatning eller pengene tilbake. Bildet er klikkbart. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har selv handlet hos JMData og vet at de kan være vanskelig å nå på telefon, men det gjelder å holde ut. At en del av de monitorene de har ikke er som forventet må man nesten gjøre regne med siden det er snakk om brukthandel. Og det er ikke alltid Posten er like flink med å håndtere de store skjermene. Uansett så ordner nok JMData opp i det slik at du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, for service var utrolig bra helt til den var sendt, og når det kom til telefon. Men tror ikke det var under transport, for er ikke dnke skraper, er sånne lange striper, pluss den var s utrolig mye bobleplast rundt, elgger ved et bilde av all bobleplasten. Tror heller de ikke la merke til dem, gjorde ikke det selv før jeg skrudde på. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) OBS ble en super bump dette, så ikke datoen på innleggene Endret 30. april 2006 av Hans Erling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 OBS ble en super bump dette, så ikke datoen på innleggene 6016092[/snapback] Men det var bra at den ble tatt opp igjen. Jeg visste ikke at JMdata var så seriøs som jeg får inntrykk av i denne tråden. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg har handlet med Jmdata en gang før.. ALDRI igjen. 1 : Skjermen ble knust under transport. Ble lovet ny... det er 4 mnd siden.. IKKE penger i retur, ikke skjem.. (ikke gidder de svare på verken telefon eller e-mail) 2 : De er ELENDIGE på å pakke inn varer.. (en skjerm på 20 kg+ blir KNUST når den blir helt fra en kontainer med bare bobleplast rundt seg) 3 : De er TREGE på å sende, de brukte 3 UKER på å sende den i mitt tilfelle. Møkkafirma, hold dere LANGT unna hvis dere da ikke bor så nært at du kan ta turen innom og hente varen..! Edit : Jeg gikk lei og ga opp etter å ha ringt +-50 ganger, blitt lovet penger, ny skjerm osv. Gjorde retur EKSAKT slik det står at du skal gjøre det. Har ikke skjedd en dritt. De lover og lover men ikkeno skjer, jeg gikk lei og gir nå bæng i hele møkkafirmaet. Endret 3. mai 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå