Fredrik Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Når man har mottatt ordrebekreftelse er det mange som påstår at man har krav på å få levert varen, om ikke det er feilprising som man helt klart burde sett var en feilprising og slikt. Derfor lurer jeg litt, om man får ordrebekreftelse på en vare som er ventet inn på lager en uke senere, og den varen aldri kommer inn på lager likevel. Har man noen rettigheter? Nei, jeg har ikke planer om å være drittsekk overfor noen nettbutikk, jeg bare lurer. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Det er jeg faktisk usikker på. Erfaringsmessig har jeg bare fått mail om "beklager - varen kan ikke leveres, er utgått" eller tilsvarende og at ordren har blitt slettet. Endret 18. juni 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Hmm, stemmer. Det bare virker som om Komplett ikke kan levere telefonen jeg har bestilt som de hadde annonse på på amobil.no, var ganske billig og var forventet inn på lager 9. juni, etter det har jeg spurt om de har noen ny dato og fikk tilbakemelding om at verken komplett eller innkjøper var sikre på når den kom inn. Håper bare de får det inn, siden telefonen som er dårligere nå koster 100 kroner mer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ordrebekreftelse er som navnet sier, en ordrebekreftelse. Dette er en bekreftelse på at butikken har mottatt din bestilling (ordre) og detaljene i denne. Forventet inn på lager betyr at butikken forventer produktet inn til seg rundt denne datoen. En slik dato kan være bekreftet (hvor leverandør har bekreftet forventet dato), eller ubekreftet (hvor leverandør normalt forventes å kunne levere til denne datoen). All leveranse med forventet dato inn i fremtiden er usikre. Ingen har gode nok krystallkuler ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 De har tydeligvis ikke noen forpliktelser. Ordren ble kansellert fordi de ikke får inn telefonen likevel. Litt kjedelig er det jo å vente tre uker på en telefon som de hadde annonse gående for på amobil.no i en god stund, for så å ikke få den likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå