slaraffen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har en maskin ti konas venninne ( litt prestisje da ) med xp pro som ikke kjører . ved oppstart får jeg en tekst over ikonene på skrivebordet som sier " problem med IE Trjan Spy HTML.Smitfraud.c Når jeg prøver å starte programmer får jeg beskjed om at det ikk er tilknyttet og det må gjøres i mappealternativer. Det første programmet som det sier det om vet ikke jeg hva er det heter . Nail.exe og ligger i win katalogen. der ligger også prefetch.Nail.exe 25042152.pf Er dette noe snusk?? trenger sårt hjelp med denne . På forhånd takk Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hvis du får en popup om virus, så er det popupen som er viruset/evt spyware. Slett nail.exe og den andre. Tøm Prefetch-mappen din ( i WINDOWS). Omstart. Post en HijackThis-logg. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Kan jeg tømme hele prefetch-mappen.?? Slettet de Nail---filene ..og får ikke åpnet noe bortsett fra i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå