Opus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ikke så rart dem la på, hadde jeg også gjort. Dem har all grunn til å tro at det er tulleringing når en 16-åring spør om forsikring på en Diablo. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jo, pappa får snakke med dem, sa jo tilogmed at de kunne se på faren mitt sitt navn, da ser de jo hvilke biler han har forsikret hos dem, å da burde de tro meg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jo, pappa får snakke med dem, sa jo tilogmed at de kunne se på faren mitt sitt navn, da ser de jo hvilke biler han har forsikret hos dem, å da burde de tro meg. hm... jeg bare lurer... hvordan andre biler har dere? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) audi A8 w12 og en Ferarri 348. Endret 20. juni 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) sleng ut noen bilder så vi har litt eyecandy å se på da? lyst å se ferrari 358 for jeg finner den ikke på google Endret 20. juni 2005 av Antihero Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Blir imorgen når vi får A8'en, så skal jeg slenge opp en liten webside om den. Edit den heter 348 ja, er ikke en så dyr bil, betalte vel 500 for den brukt Endret 20. juni 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) sleng ut noen bilder så vi har litt eyecandy å se på da? lyst å se ferrari 358 for jeg finner den ikke på google http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=771711 Det er 348 ikke 358. Endret 20. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 sleng ut noen bilder så vi har litt eyecandy å se på da? lyst å se ferrari 358 for jeg finner den ikke på google http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=771711 358, ikke 348.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) 358, ikke 348.. Fins ikke 358. Edit: du gidder vel ikke å ta bildet av ferrarien? Endret 20. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Joda, kommer snart, skal sette opp en liten webside imorgen, så blir det vel et par bilder, får vel prøve å slenge ut et videoklipp å. Endret 20. juni 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 sleng ut noen bilder så vi har litt eyecandy å se på da? lyst å se ferrari 358 for jeg finner den ikke på google http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=771711 358, ikke 348.. satyr-wongraven sa de hadde en 358 først, men jeg quotet han ikke. satyr: er du bilinteressert eller bare ute eller å vise deg frem? bare lurer, siden du ikke visste hva modellbetegnelsen på ferrarien deres var Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg visste ikke hva den het siden jeg ikke bryr meg så stort, men spørsmålet kom, å da måtte jeg svare, men jeg er interresert i hvilken bil jeg skal ende opp med, og forsikringen, derfor jeg startet denne tråden.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tro meg, Diablo er ikke tingen for deg. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Tro meg, Diablo er ikke tingen for deg. Jeg har den samme tanken å, tror jeg ender opp med en fin Audi A3, som jeg kan prøve å style litt, er ikke det at jeg MÅ bruke alle pengene, men hvis det var en bil i den klassen om var egnet for meg, så kunne jeg kjøpt den. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hvis du skal kjøpe en bil til 1,4 millioner, hvorfor bryr du deg da om hvor mye forsikringen koster? man skulle tro det ikke var problemet når man kjøper en bil i den prisklassen kan du slenge ut noen bilder av 348en? sikkert kul bil å øvelseskjøre med Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Har ikke kjørt så utrolig mye med den, men har kjørt litt ja, mamma er den typen som ikke liker å kjøre fort, å kjører gjerne mindre enn fartsgrensa noen ganger, å hu blir meget sint når jeg trykker inn gassen på den, pappa vil ikke sette sin fot i en italiener da han mener Fransk menna og tyskerne er best, men bilder kommer imorgen.. tro det eller ei, vi har ikke digitalt kamera enda, men skal låne tante sitt imorgen.. Forsikringen syns jeg er greit å vite om, vil ikke at pappa skal betale den resten av livet mitt heller. Endret 20. juni 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tro meg, Diablo er ikke tingen for deg. Jeg har den samme tanken å, tror jeg ender opp med en fin Audi A3, som jeg kan prøve å style litt, er ikke det at jeg MÅ bruke alle pengene, men hvis det var en bil i den klassen om var egnet for meg, så kunne jeg kjøpt den. fra diablo til a3, det må vel være definisjonen på antiklimaks Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 fra diablo til a3, det må vel være definisjonen på antiklimaks Men så syns jeg det er en fin bil å, Diablo blir vel kanskje litt avansert for meg, med de bakdekka ergrer man seg bare for å måtte kjøre en tur vel.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) fra diablo til a3, det må vel være definisjonen på antiklimaks Det er ihvertfall den råeste 'nedgraderingen' jeg har sett :!: Fra en supersportsbil uten komfort og støydemping til en døll Golf-klasse-greie... jaja. Endret 20. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Fra en supersportsbil uten komfort og støydemping til en døll Golf-klasse-greie... jaja. Den fant jeg litt frekk altså.. Men finnes flere biler der ute, jeg må bare oppdage de først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå