Golwin Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg sitter på internett gjennom en SMC router. Har Telenor-ADSL (384/128). Og her omdagen så var det plutselig masse ting som ikke funka, news, bittorrent, bw, poker-program, streaming av filmer på nettet, og mer.. Men mail, msn og web fungerer fortsatt fint. Hvis jeg restarter routeren fungerer det noen ganger i 15-20 sek. så går tilbake igjen. Kan også hende at det er små perioder at det funker, men er sjeldent. Noen som vet hva som er galt? evt. hva jeg må gjøre? (prøvd firmware upgrade uten hjelp) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hadde et lignende problem før i år. Da fikk jeg internett gjennom en trådløs router. Det var routeren som var feilen, byttet den ut så funket alt igjen. Kan nok hende at routeren din ikke er helt intakt. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Høres ut som du har virus, orm e.l. på maskinen. Ta en titt på denne tråden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Dette er et nettvekrsproblem og det har ingenting med annet om hardware. Posten flyttes til førstnevnte kat. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Dette er et nettvekrsproblem og det har ingenting med annet om hardware.Posten flyttes til førstnevnte kat. Jo, men hvorfor har dette emnet plutselig blitt en "Annonsering"? Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hm.. routeren er ikke problemet.. Hvis jeg går utenom routeren og rett på modemet, er det samme problemet. Noen ganger mens jeg bytter f.eks. tilbake til routeren, så fungerer den i et par timer, før den streiker ut igjen.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan dette være noe lignende? Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Kan dette være noe lignende? Vet ikke, men var jo ikke noe løsning på problemet der heller. Men for han funka det når han gikk utenom routeren, det gjør det ikke her Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Tingen var at Telenor hadde bare skrudd av en rekke ting fordi det kunne være fare for virus og de ville beskytte oss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå